بررسي دلايل نقص فني در پيست اسكي ديزين/ استفاده از تله كابين تا برطرف شدن مشكلات، متوقف گرديد
به گزارش روابط عمومي شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي كشور، به دستورمهندس مدبرنشست بررسي دلايل نقص فني تله كابين ديزين صبح روز پنجشنبه ٣٠ دي ماه باحضورمديران شركت توسعه،مسئولين محلى ومديران بهره بردار در محل اين پيست بين المللي برگزار شد.

در اين نشست كه مهندس مدبر مديرعامل شركت توسعه، آقازاده عضو هيات مديره، معاون ومديران فني و مهندسي، بهره بردار و عوامل فني پيست ديزين حضور داشتند، چگونگي رخ دادن نقص فني و توقف تله كابين ديزين در مورخ سه شنبه ٢٨ دي ماه مورد بررسي قرار گرفت.

در اين جلسه مشخص شد كه تله كابين ديزين ساعت ١٤:٥٠ روز سه شنبه متوقف شد و اين توقف تا ساعت ١٨:٠٠ نيز به طول انجاميد. در اين مدت ١٨ مسافر حاضر در تله كابين با كمك عوامل پيست بين المللي ديزين و نيروهاى امدادى در سلامتي كامل از كابين خارج و به پائين منتقل شدند.

همين اقدام به موقع عوامل ديزين، موجب گرديد كه مدبر مديرعامل شركت توسعه از زحمات انها تقدير و تشكر به عمل اورد. همچنين مديرعامل شركت توسعه درپايان اين جلسه مقررنمودتا گزارش فني اين اتفاق روز شنبه دوم بهمن ماهراز سوي معاونت فني و مهندسي شركت و عوامل فني ديزين ارايه شود تا تصميمات لازم در خصوص تله كابين ديزين اتخاذ شود.

بر همين اساس با دستور مهندس مدبر مديرعامل شركت توسعه مقرر شد تا برطرف نشدن كامل مشكلات فني تله كابين ، اجازه استفاده اسكي بازان از تله كابين داده نشود.



گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد