در بازدید وزیر از سالن 6000 نفری سنندج مطرح شد؛ در صورت تخصیص اعتبارات، سال آینده افتتاح می شود
وزیر ورزش و جوانان که به همراه زاهدی استاندار کردستان و مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از سالن در حال احداث سنندج بازدید کرد گفت: در آستانه دوسالگی برجام هستیم که دستاورد بزرگی برای ما بود. پس از برجام حدود 60 رویداد بین المللی در ورزش را میزبانی کردیم و روز به روز گشایش های بیشتری در ورزش خواهیم داشت.وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: دولت و شخص رییس جمهور تاکید ویژه ای در خصوص رفع مشکلات استان های مرزی، محروم و دور افتاده و به ویژه استان فرهنگی و قهرمان کردستان دارند.
دکتر سلطانی فر گفت: به معاونینم توصیه اکید کرده ام قدم های اساسی در راستای حل مشکلات استان های خاص مثل کردستان که وفاداری خود را به نظام و دولت تدبیر و امید قبلا بارها اثبات کرده اند، داشته باشند.
وزیر ورزش و جوانان حضور بخش خصوصی در ورزش ایران را ضعیف دانست و اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه کشور مصوبه‌های خوبی جهت فراهم کردن ساز و کار مناسب و حمایت قانونی از اسپانسر های خصوصی جهت مشارکت در ورزش داریم.
دکتر سلطانی فر گفت: با استفاده از منابع مالی جدید، بودجه هیات های ورزشی استان ها را بین 3 تا 5 برابر افزایش می دهیم چرا که اعتقاد داریم این کار مهم ترین راه بروز و ظهور استعدادهای ورزشی به خصوص در مناطق مرزی و دور افتاده است.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: دولت یازدهم و ان شاءالله دولت دوازدهم نگاهی ویژه به حل مشکلات استان کردستان دارد و پای این تعهد خود ایستاده است.
وی پس از بازدید از سالن در حال احداث سنندج اظهار داشت: به شرط تخصیص صد در صد اعتبارات، نیم اول سال آینده این سالن ورزشی چند منظوره افتتاح خواهد شد.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد