در بازدید وزیر ورزش مطرح شد/ پیشرفت 90 درصدی ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مسعود سلطانی‌فر بعدازظهر پنجشنبه پس از افتتاح مجموعه ورزشی شهدای ورزشکار شهرستان کنگان در بازدید از روند اجرایی ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر با بیان اینکه تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در اولویت است اظهار داشت: در این راستا ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر روند تکمیل آن تسریع می‌یابد.

وی با بیان اینکه این پروژه باید بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شود تصریح کرد: تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهری یکی از مطالبات مهم مردم به ویژه ورزشکاران استان بوشهر که تکمیل آن در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر نظارت مستمر در تسریع تکمیل آن گفت: هم‌گرایی استانداری بوشهر با مجری این پروژه امری مهم است که در این راستا هفته‌ای دو بار باید از این پروژه بازدید و گزارش روند کار به وزارتخانه ورزش و جوانان ارائه شود.

سلطانی‌‌فر با تاکید بر تشکیل کمیته نظارتی قوی برای نظارت بر ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر کرد: برای تسریع در تکمیل این پروژه باید هم‌گرایی بین دست‌اندرکاران ایجاد شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به پیشرفت 90 درصدی ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر بیان کرد: بیش از 11 سال از ساخت این پروژه می‌گذرد که خوش بین هستیم امسال تکمیل و افتتاح می‌شود. برای ساخت پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر تاکنون 25 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و برای تکمیل آن به 13 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

در اين بازديد آقایان مهندس مدبر مديرعامل شرکت توسعه، عباسی معاون فنی و مهندسی، خمارلو مدیرحوزه مدیرعامل و روابط عمومی، رحیمی مدیرفنی منطقه و جمعی از مسوولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد