صد و چهل و چهارمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان
به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، یکصد و چهل و چهارمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر برگزار شد. وزیر ورزش و جوانان در این جلسه گفت: سخنان ترامپ، وحدت و هماهنگی مردم ما به ویژه همه جناح ها و گرایش های سیاسی در جهت حفظ منافع ملی و حاکمیت را بیش‌تر کرد.

دکتر سلطانی فر ادامه داد: اظهارات ترامپ، سران دنیا به جز رژیم صهیونیستی را در کنار ایران قرار داد و در صحنه بین الملل تمام کشورها از مواضع جمهوری اسلامی حمایت کردند و صف آرایی بین المللی به نفع ایران است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: پیوند مستحکم سپاه و مردم به دنبال تهدیدات ناشیانه رییس جمهور آمریکا بیش‌تر نمایان شد . سپاه آبرو و اقتدار کشور و حافظ مردم و نظام است. دکتر سلطانی فر در بخش دیگری از صحبت هایش به انتخاب آقایان مناف هاشمی و آقازاده به عنوان استانداران گلستان و مرکزی اشاره کرد و افزود: از این انتخاب ها از جمع مدیران وزارت ورزش و جوانان خوشحالیم و این موضوع بر خلاف گذشته های خیلی دور نمایانگر تجربه و توانمندی تیم مدیریتی وزارتخانه و اعتماد نظام و دولت تدبیر و امید به آنهاست.

سید مناف هاشمی استاندار جدید گلستان نیز در این دیدار گفت: روحیات اجرایی دکتر سلطانی فر انگیزه مدیران وزارتخانه را چند برابر کرد و خاطره خوش همکاری با مجموعه مدیران ورزش ، فدراسیون ها و قهرمانان برای من به یادگار ماند.

همچنین سید علی آقازاده استاندار جدید مرکزی در این جلسه گفت: حضور آقای سلطانی فر در مقام وزیر همراه با آرامش نسبی و فعالیت جدی در سطوح مختلف همراه بود و جو دوستانه ای که دکتر سلطانی فر ایجاد کرد فرصت های خوبی را برای خدمت بیش‌تر برای مجموعه مدیران ورزش و جوانان فراهم کرد امیدوارم بتوانم در مسئولیت جدید امانت دار مردم باشم.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد