دکتر سلطانی فر: تا پایان برنامه ششم توسعه 80 درصد پروژه های ورزشی به پایان می رسد
به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان پس از افتتاح فاز نخست استادیوم پنج هزار نفری گرمسار به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. دکتر مسعود سلطانی فر با تاکید به کمک بیشتر به هیات های ورزشی و همچنین تکمیل پروژه ها گفت: فاز اول استادیوم پنج هزار نفری گرمسار این فرصت را فراهم می کند تا مسابقات ورزشی و تمرینات در آن برگزار شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در فاز نخست حدود 1500 سکوی تماشاچی هم به بهره برداری رسیده است. طی سال های گذشته در کشور 25 استادیوم 15 هزار نفره و 45 استادیوم پنج هزار نفری شروع به ساخت شده که امروز حدود 20 استادیوم 15 هزار نفره به بهره برداری رسیده و اکثر مراکز استان ها از آن بهره مندند. همچنین طی سال گذشته استادیوم 75 هزار نفره نقش جهان اصفهان، استادیوم پنجاه هزار نفره پارس شیراز هم به بهره برداری رسیدند.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: از 45 استادیوم پنج هزار نفره هم حدود 10 ورزشگاه به بهره‌برداری رسیده است. تکمیل کامل سکوی تماشاگر ورزشگاه گرمسار هم هزینه بسیار سنگینی داشت که ما به این نتیجه رسیدیم با توجه به محدودیت منابع آن را در دو فاز بهره‌برداری کنیم. فاز اول آن شامل زمین چمن، رختکن و جایگاه 1500 تماشاگر است که امروز افتتاح شد. امیدواریم در سال های آینده با تامین منابع سایر سکوهای تماشاگران نیز به بهره برداری برسد.

دکتر سلطانی فر در پاسخ به وضعیت پروژه های نیمه تمام سراسر کشور گفت: سال گذشته که به وزارت ورزش و جوانان رسیدم حدود 4000 پروژه نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی متفاوت در کشور داشتیم. در این مدت حدود 500 پروژه مختلف به اتمام رسیده است و بنا داریم تا پایان سال 800 پروژه دیگر را تمام کنیم.

دکتر سلطانی فر در پایان گفت: امیدواریم در سال های آینده با استفاده از محل 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده تا پایان برنامه پنج ساله ششم بتوانیم بیش از 80 درصد این پروژه ها را به بهره‌برداری برسانیم.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد