آيين افتتاح خانه جوان شهر مقدس مشهد با حضور دكتر سلطانى فر برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاحیه خانه جوانان خراسان رضوی در مشهد مقدس ، اظهار کرد:از استانداری خراسان رضوی تقاضا دارم هماهنگی هایی انجام دهند تا هفته ای یک بار مدیران استان در این خانه جلساتی را برگزار و جوانان ما پیشنهادات و ایده های خود را به دستگاه های اجرایی از این طریق منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم جوانان پر شور کشورمان را برای ورود به عرصه های مختلف کشور آماده کنیم،افزود:دولت تدبیر و امید تلاشش این بوده جوانان ساز و کاری داشته باشند تا در همه عرصه ها حضوری جدی داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه یکی از اهداف دولت افزایش سازمان های مردم نهاد بوده است،عنوان کرد:هم اکنون با افتتاح خانه جوانان خراسان رضوی ۴۵ خانه جوان در کشور فعال است و تا پایان سال با اقدامات آینده این تعداد به ۱۰۰ خانه جوان در کشور خواهد رسید که از این حیث سهم خراسان رضوی بین ۴ تا ۵ خانه جوان است،همچنین باید گفت تعداد سازمان های مردم نهاد که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می کنند بین ۸ تا ۹ هزار می باشد.

دكتر سلطانی فر با اشاره به اینکه ملت ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فراز و نشیب های بسیاری را طی کرده است،تاکید کرد:۱۲ سال قبل در سال ۸۴ این ملت ضربه ای خورد که پوپولیستی و عوام فریبی در راس کارش بود اما مردم ما در انتخابات مجلس نشان دادند حافظ دستاورد های خود هستند.

وزير ورزش و جوانان ابراز کرد:انشالله در ۲۹ اردیبهشت با حضور و مشارکت گسترده مردم فرآیند توسعه سیاسی این کشور با عزت دنبال خواهد شد.

خانه جوانان با هدف ارتقای سطح توانمندی جوانان،گسترش کمی و کیفی سمن ها و حمایت از فعالیت های آنان،حساس سازی افکار عمومی و گفتمان سازی موضوع جوانان به عنوان یک اولویت اصلی مسوولان و بخش های مختلف جامعه با کارکردهای آموزشی،مشاوره ای ،کارآفرینی،سازماندهی و نشاط آفرینی راه اندازی شد.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد