مستقرنمودن صندوق سیار اخذ رأی در مجموعه فر هنگی ورزشی انقلاب
به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب امروز مجموعه ورزشی انقلاب شاهد یک حرکت عظیم و ولایتمدار بود.
حدود ساعت 10 صبح صندوق انتخابات در یکی از غرفه های سر جاده تندرستی با هماهنگی مدیریت مجموعه و رییس حراست با مقامات وزارت کشور مستقر گردید و با استقبال چشمگیر اعضای مجموعه مواجه شد. شایان ذکر است اعضای محترم مجموعه در کنار مسئولین وزارت ورزش و جوانان و مسئولین شرکت توسعه و مجموعه ورزشی انقلاب استقبال خوبی از انجام تکلیف واجب خود نمودند . مردم با انتخاب فرد مورد نظر خود یکبار دیگر اعلام نمودند که همچنان به بیعتی که با این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده اند ، پایبندند .
شایان ذکر است خدمات ویژه در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب همچون سنوات گذشته و حضور برخی از مدیران و کارکنان وزارت و شرکت و مجموعه در مجموعه انقلاب سبب گردیداعضای مجموعه از اینکه مدیران مجموعه این امر را انجام داده اند تقدیر و تشکرنمایند.لازم به ذکر است حاج حسين شهرابى مدير كل حراست شركت توسعه و حاج آقا عباباف مشاور وزيرو مدير كل حراست وزارت ورزش وجوانان درپاى صندوق هاى راى مجموعه ورزشى انقلاب در ابتدای جاده تندرستی نیزحضور داشتند.
کابلی مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب این مشارکت بی نظیر را تبریک گفته افزود امروز مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب هم شاهد حضور پرشورمردم حق شناس ایران اسلامی در پای صندوق های رأی بود.



گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد