مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در قزوین :
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در بازدید از پروژه های نیمه تمام ورزشی سالن های 6 هزارنفری و سالن دوومیدانی قزوین گفت: تکمیل سالن های 6 هزار نفره در دست ساخت از اولویت های وزارت ورزش و جوانان و این شرکت به شمار می رود.

مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور افزود تکمیل هرچه زودتر سالن های 6 هزار نفری در دست ساخت از جمله در استان های گلستان، فارس،خراسان رضوی و قم را با وجود کمبود اعتبارات در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی ادامه داد: راه اندازی سالن چندمنظوره 6 هزار نفری قزوین نیز از اهمیت بالایی برای ورزشکاران این خطه برخوردار است و می تواند در زمینه های مختلف موجب رشد و ارتقا ورزش این استان شود. ستاد فجر چهلم برای دهه فجر در وزارت ورزش و جوانان راه اندازی شده است و در این راستا باید هرچه سریعتر پروژه های شاخص در کشور برای بهره برداری در این ایام آماده شوند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: متاسفانه پیمانکار تعیین شده برای سالن 6 هزار نفری در استان قزوین با وجود گذشت چهار ماه از زمان قرارداد اقدام جدی نداشته است و باید برای بهره برداری این طرح تا دهه فجر به شکل جدی تر وارد عمل شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور همچنین با اشاره به نواقص مجموعه ورزشی 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین، گفت: این مجموعه درسال های گذشته تکمیل شده و به اداره کل ورزش و جوانان تحویل داده شده است اما اکنون مشکلات مختلفی از قبیل پوسیدن صندلی ها و ریزش آب در بعضی نقاط آن وجود دارد که آماده رفع آنها هستیم.

کریمی در خصوص مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین نیز گفت: باید طرح مسئولان استانی برای تبدیل بخشی از این مجموعه به واحدهای تجاری را مورد بررسی قرار بگیرد و به نظر می رسد با لحاظ نمودن موارد قانونی، تغییر کاربری بخشی از فضای مازاد این مجموعه برای انتفاع ورزش استان بلامانع باشد.

در پایان این نشست مقرر شد تکمیل سالن 6 هزار نفری و سالن سرپوشیده دوومیدانی قزوین در فهرست پروژه های فجر چهلم قرار بگیرد تا با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان روند تکمیل آنها سرعت بیشتری به خود بگیرد.




گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد