دکتر سلطانی فر :
وزیر ورزش و جوانان در شورای معاونان با اشاره به موفقیت های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در اجلاس اخیر سازمان همکاری کشورهای اسلامی در باکو آذربایجان گفت: خوشبختانه با مذاکرات و رایزنی های گسترده دولت و وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد عضویت جمهوری اسلامی ایران در جمع 5 کشور عضو شورای وزیران سازمان همکاری کشورهای اسلامی پذیرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛دکتر سلطانی فر افزود : با راهبردهای دولت های یازدهم و دوازدهم ،ایران ارتباطات بین المللی گسترده با کشورها و مجامع جهانی ورزش و سازمان مسئول در دو حوزه جوانان و ورزش دارد.

وزیر ورزش و جوانان درباره حمایت از ورزش بانوان کشورهای مسلمان تصریح کرد: خدا را شکر ایران در این حوزه پیشتاز است و بعد از موفقیت بین المللی برای تصویب حضور بانوان بسکتبال ایران و مسلمان با پوشش اسلامی در میادین جهانی توانستیم در رشته سه گانه هم زمینه حضور بانوان ورزشکار مسلمان را در میادین بین المللی فراهم کنیم.

دکتر سلطانی فر تاکید کرد: با جدیت بدنبال حفظ و احیای حقوق زنان ورزرشکار و مسلمان در میادین بزرگ ورزشی مانند المپیک ،بازیهای آسیایی و رویدادهای معتبر دیگر با رعایت حدود فرهنگی و شرعی هستیم و انشالله زمینه های احیا بازی های بانوان کشورهای مسلمان را فراهم می کنیم.




گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد