45 ورزشگاه پنج هزارنفری و 25 ورزشگاه پانزده هزارنفری در کشور داریم
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، دکتر سلطانی فر چهارشنبه 18 اسفند در مراسم افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفرى قوچان افزود: با تلاش مشترک دولت و مجلس در برنامه ششم توسعه کشور 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به منابع ورزش و جوانان اضافه می شود که 75 درصد این منابع را در استانها و تکمیل پروژه های نیمه تمام استانها هزینه می کنیم.

وی ادامه داد: اهتمام دولت تدبیر و امید و دکتر روحانی با حمایت و پشتبانی رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف و همچنین همراهی مجلس شورای اسلامی با شرایط پس از برجام و با وجود بدعهدی های برخی کشورهای 5+1 باز کردن گره های کشور و ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی است. با حمایت رهبر معظم انقلاب و مردم و مجلس شورای اسلامی این راه را ادامه می دهیم تا مشکلات کشور یکی پس از دیگری حل شود.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: 45 پروژه 5 هزار نفری در سالهای گذشته داشتیم که ورزشگاه قوچان یکی از آنها است که امروز افتتاح می شود و ورزشگاه پاکدشت تهران هم در روزهای آینده به بهره برداری می رسد. 25 ورزشگاه 15 هزار نفری ِهم در کل کشور داریم که 16 ورزشگاه به بهره برداری رسیده است که ظرف 2 ماه آینده 2 ورزشگاه دیگر را افتتاح می کنیم که با افتتاح آنها بضاعت کشور در بحث سخت افزاری امکان برگزاری مسابقات بین المللی به خصوص در سطح آسیا را پیدا می کند و باید مجوزهای لازم را از مراجع بین المللی کسب کنیم تا با میزبانی های خوب موجبات شادی و نشاط مردم و جوانان کشور را فراهم کنیم.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد