همزمان با سفر رئيس جمهور به استان فارس/ ورزشگاه پارس چهارمين ورزشگاه بزرگ كشور پنجشنبه افتتاح میشود
مهندس مصطفى مدبر اظهار داشت: همزمان با سفر استانی ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی به استان فارس، قرار است روز پنجشنبه 31 فروردین ماه ورزشگاه 50 هزارنفری پارس شیراز توسط دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان افتتاح گردد. اين ورزشگاه چهارمين ورزشگاه بزرگ كشور پس از آزادى، يادگار امام و نقش جهان است.

وی با اعلام اینکه عملیات احداث پروژه از سال 80 آغاز شده است افزود: این مجموعه ورزشی 45 هکتاری دارای زمین چمن استاندارد طبیعی با سيستم مدرن گرمايش از كف، پیست تارتان 8 خطه، دکل های روشنایی 1200 لوکس و اسکوربردی به مساحت 104 مترمربع می باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه در ادامه به انتخاب سازه بتنی ورزشگاه پارس به عنوان برترین سازه بتنی سال 1393 اشاره كرد و عنوان داشت: این ورزشگاه از پروژه های شاخص و با کیفیت "شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور" در شهرستان شیراز می باشد که دارای سازه بتنی متقارن در سه گالری، دارای سایبان فلزی با پوشش پارچه ای که حداقل 75درصد استادیوم را سرپوشیده نموده است. شرايط مناسب اين ورزشگاه سبب شده كه تيم هاى استان فارس بتوانند از فصل اينده مسابقات خود را در استاديوم ٥٠ هزار نفرى پارس برگزار كنند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تصريح كرد: از دیگر امکانات این ورزشگاه می توان به سونای خشک و جکوزی، ساختمان اداری، پارکینگ و همچنین فضاهای مخصوص تماشاگران و مهمانان ویژه می باشد.

مهندس مدبر در خاتمه اظهار داشت: این پروژه با تلاش مهندسان، کارشناسان و کارگران زحمتکش شرکت توسعه آماده بهره برداری برای مردم ورزشدوست فارس است. بسيار خوشحال هستيم كه پس از افتتاح ورزشگاه زيباى نقش جهان اصفهان در سال ١٣٩٥، حالا با افتتاح ورزشگاه بزرگ پارس ، خدمتى ديگر براى جامعه ورزش كشور انجام داده ايم.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد