به منظور افتتاح و شرکت در چند برنامه ورزشی/ دکتر سلطانی فر و مهندس مدبر به استان کردستان سفر می‌کنند
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، دکتر مسعود سلطانی فر در سفر یک روزه خود به کردستان بعد از ورود به این استان از طریق فرودگاه سنندج به سمت شهرستان دهگلان حرکت و استخر سرپوشیده این شهر را افتتاح خواهد کرد.

افتتاح این استخر سرپوشیده تنها برنامه وزیر ورزش و جوانان به دهگلان است و بلا فاصله با حضور در سنندج نشست صمیمی با روسای هیئت‌های ورزشی و مدیران سازمان‌های مردم نهاد استان خواهد داشت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان و بازدید از سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی 22 گلان به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های در حال احداث و نیمه تمام این استان از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به کردستان خواهد بود. این سالن توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در حال احداث است.

سلطانی‌فر در ادامه از آکادمی فوتبال بخش خصوصی بیژن ذوالفقارنسب کارشناس برجسته فوتبال کردستانی و کشورمان در سنندج بازدید خواهد کرد و به این صورت برنامه سفر یک روزه خود را پایان خواهد داد.

گفتنی است در این سفر، علاوه بر مهندس مدبر، آقایان عباسی معاون فنی و مهندسی، خمارلو مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و خوش سرشت مدیر فنی منطقه نیز حضور خواهند داشت.



گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد