از دکتر سلطانی فر و مهندس کریمی بابت توجه به قشر خاص ایثارگران تشکر می کنم
مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر این شرکت صبح یکشنبه ۲۴ اسفندماه با حضور سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان و مسئول امور ایثارگران این وزارتخانه و مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه برگزار شد.

سردار قاسمی در ابتدای این مراسم ضمن اعلام حمایت وزیر ورزش و جوانان و معاونین این وزارتخانه در راستای رسیدگی به امور ایثارگران جامعه ورزش و جوانان و تشکر از مهندس کریمی بابت توجه به قشر خاص ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: ۲۲ اسفند با فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیاد شهید تاسیس شد و این روز به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان به نام روز شهید نامگذاری گردید.

وی افزود: روز گذشته مراسم بزرگداشتی بدین منظور با حضور خانواده ایثارگران جامعه ورزش و جوانان با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش، اوحدی معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار حاج علی فضلی و برخی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در آکادمی ملی المپیک برگزار و از ۲۵ فرزند شهید و ۲۵ جانباز دفاع مقدس تجلیل به عمل آوردیم.

سردار قاسمی از تبدیل وضعیت 628 نفر از کارکنان ایثارگر وزارت ورزش و جوانان به رسمی خبر داد و از حمایت های دکتر سلطانی فر به نیکی نام برد و تاکید کرد : وزیر ورزش و جوانان و معاونانشان دلسوزانه برای جامعه ایثارگری این وزارتخانه وقت گذاشتند و حامی سرسخت ایثارگران هستند که شایسته است از آنها تشکر کنم .

مشاور وزیر ورزش و جوانان و مسئول امور ایثارگران این وزارتخانه با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت عزتی که خدا به سردار داد، به هیچکس نداد. شهدا با خدا معامله کردند، نه با بنده ی خدا.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد