با حضور مدیرکل حراست وزارت ورزش و مدیرعامل شرکت توسعه بررسی شد/

عملکرد سامانه بلیت فروشی الکترونیک ورزشگاه آزادی

اشکالات بلیت فروشی الکترونیک در مسابقه پرسپولیس و پارس جنوبی با حضور مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان و مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، در نشست صبح امروز شنبه دوم شهریور ماه با حضور سمیعی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان و مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، اشکالات بلیت فروشی الکترونیک و عملکرد گیت های ورودی ورزشگاه آزادی در نخستین مسابقه فصل جاری لیگ برتر مورد بررسی قرار گرفت.

طی این نشست انتظار خیر مدیر سامانه بلیت فروشی هوشمند ورزشگاه های کشور به ارائه گزارشی از مسابقه پرسپولیس و پارس جنوبی و نحوه عملکرد این سامانه و اشکالات موجود پرداخت. در ادامه حاضرین، راهکارها و پیشنهاداتی به منظور رفع اشکالات موجود در ادامه مسابقات لیگ برتر بیان داشتند.

گفتنی است در این جلسه که به مدت دو ساعت در دفتر مدیرعامل شرکت توسعه به طول انجامید، سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی، جلاییان مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی شرکت توسعه، تاجیک مدیر حراست شرکت توسعه، نمایندگان فدراسیون فوتبال و شرکت مجری سامانه بلیت فروشی الکترونیک نیز حضور داشتند.




گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد