نشست دانشجویان حوزه علوم و فن آوری دانشگاه صنعتی شریف با مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

دانشجویان حوزه علوم و فن آوری دانشگاه صنعتی شریف فعال در زمینه استارت آپ های دانش بنیان در نشستی با مدیر و معاونین مجموعه طرح گسترش و ترویج استفاده کاربردی از دوچرخه های برقی در حوزه فن آوری نوین را ارائه نمودند.

دانشجویان فعال فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف در حوزه استارت آپ ها ی دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف از مجموعه " ای وی تک " پژوهشکده علوم و فناوری انرژی با تولید نوعی از دوچرخه های برقی با هدف ایجاد فرهنگ عمومی و انگیزه در افراد جهت استفاده از آن در وهله اول به عنوان ورزش و در مرحله بعد کاهش استفاده از وسایل نقلیه دودزا در سطح شهر و معابر عمومی جهت برپایی ایستگاههای دوچرخه در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب و استفاده اعضا و متقاضیان در نشستی با حضور مدیر مجموعه " محمد لاله " و معاونین ورزشی و فنی مهندسی مجموعه در زمینه مورد مذکور به مذاکره پرداختند.

مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب " محمد لاله " ضمن استقبال از این طرح اظهار نمود : " با توجه به اینکه الویت امر حفظ ایمنی و اعتلای آرامش و راحتی اعضا و استفاده کنندگان از فضای مجموعه و همچنین جاده تندرستی در حین استفاده از فضاهای ورزشی می باشد ، لذا استفاده از دوچرخه در مجموعه مستلزم تعبیه نمودن پیست و فضایی انحصاری و مختص به امر مذکور بوده ، نیاز به فرهنگ سازی دارد. وی افزود نیاز است برای راه اندازی ایستگاههای دوچرخه در مجموعه تدابیری اندیشیده شود.

لازم به ذکراست این نوع دوچرخه با پدال ، موتور برقی و همچنین به صورت ترکیبی عمل می نماید. موتور این دوچرخه ها قابلیت نصب برروی دوچرخه های معمولی را نیز دارا می باشد. نکته حائز اهمیت دیگر اینکه حرکت این دوچرخه به صورت معمولی با استفاده از پدال با هدف ورزش کردن و همینطور با استفاده از نیروی موتور بدون اینکه پدال درگیر باشد صورت می پذیرد.
در ضمن با تنظیم موتور می توان در حین استفاده و رسیدن به سرعت مذکور ازقدرت موتور برقی جهت حرکت دوچرخه بهره برد.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد