محمدی: مجموعه ورزشی انقلاب نیاز به تعمیرات اساسی دارد

سرپرست مجموعه ورزشی انقلاب گفت: در زیرساخت‌های مجموعه ورزشی انقلاب نیاز به تغییرات داریم.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ محمد محمدی در جمع خبرنگاران در مورد حضور ورزشکاران در مراسم اربعین اظهار داشت: ورزشکاران مثل سال‌های قبل در مراسم‌ عزادارای شرکت کردند. ما هم به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش در این مراسم شرکت کردیم و خدا به ما عزت داد که مراسمی در شان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) برگزار کنیم. امیدوارم بتوانیم فرهنگ حسینی را در جامعه داشته باشیم.

سرپرست مجموعه انقلاب درباره اوضاع این مجموعه ورزشی گفت: در زیرساخت‌های مجموعه ورزشی انقلاب نیاز به تغییرات داریم. ما تقریبا دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت داریم. در برنامه کوتاه مدت برنامه‌های اصلاحی انجام خواهیم داد و در برنامه‌های بلند مدت زیرساخت هایمان را تعمیر می‌کنیم.

محمدی درباره شرایط برگزاری مسابقات تنیس در مجموعه ورزشی انقلاب عنوان کرد: مجموعه انقلاب می‌تواند میزبان تورنمنت‌ها و مسابقات تنیس باشد مطمئنا ما تلاش می‌کنیم یک سری ورزش‌های جدیدی بیاوریم که بتوانیم تنوع در ورزش داشته باشیم. کمی هم بُعد ورزشی مجموعه انقلاب کمرنگ شده است و امیدوارم در مجموعه انقلاب مسابقات بین‌المللی برگزار شود.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد