پیام مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در پیامی، آغاز سال ۱۴۰۲ را تبریک گفت.

در متن پیام مهیار عسگریان آمده است:

منت ایزد را که از لطف خدای مستعان
عالمِ افسرده شد از باد نوروزی جوان

نوروز نماد مهربانی و مهر ورزیدن و مظهر یگانگی و یک‌رنگی، همدلی و وفاق و نوشدن و نوآوری است.
نوروز سرآغاز زایش نیکی‌ها و نیکویی‌ها و سرسبزی و سرزندگیِ درون و بیرون و ظاهر و باطن انسانها و بیداری و رستاخیز دوباره‌ی طبیعت است که طراوت و شادابی، مهر و مهربانی و همدلی و عشق از جمله ثمرات آن است.
اما به یقیین تقارن نوروز باستانی و نوبهار طبیعت با بهار قرآن و ماه پر خیر و برکت رمضان در سال جدید، بر شادابی و نشاط و مهربانی و مهرورزی سبک‌دلان و سبکباران عاشق فزونی بخشد و دلها را بیش از پیش بهاری خواهد نمود.

اما بنا بر وظیفه‌ی قلبی:
فرارسیدن عید سعید نوروز و آغاز سال نو را که با طلوع ماه مبارک رمضان همراه گشت، خدمت همه‌ی مردم بزرگوار و گرانسنگ ایران زمین، به ویژه جامعه‌ی محترم ورزش کشور، و کارکنان گرانقدر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، تبریک و شادباش عرض می‌کنم.
از دیگر سو :
خدا را همیشه بخاطر تمام توجهات و عنایات خاصه‌اش، بویژه در سالی که گذشت، بسیار بسیار شاکرم، که به ما توان لازمه را داد و آنچنان کمک بایسته نمود تا شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بتواند با سعی و کوشش وافر و خالصانه کارکنان خدوم و توانمند خویش، برای رسیدن به اهداف عالیه خود، در خدمت رسانی به مردم عزیز و جامعه محترم ورزش، گام های موثری بردارد.
در اینجا نیز شایسته است از کارکنان ارزشمند، زحمتکش و پرتلاش شرکت، که در کنف حمایت و فداکاری های بی‌دریغ خانواده‌ گرانقدرشان، در راه خدمت به صنعت ورزش کشور، کمر همّت ببستند و بدرستی و دقیق واژه ایثار و از خودگذشتگی را معنا کردند و همچنین از خانواده‌ی گرامی یکایک‌شان قدردانی نمایم.
آرزو می‌کنم در سال جدید، با لطف خداوند بزرگ و تلاش مجدانه و هم‌افزایی کم‌نظیر مهندسان، کارکنان و کارگران گرانمایه این شرکت، شاهد موفقیت‌های روزافزون در راستای نیل به اهداف و برنامه‌های تعریف شده شرکت باشیم.
در پایان آرزو می‌کنم ضمن زنده نگاهداشتن نماد نوروز در جان و تن خویش و با استعانت از دادار هستی، آن یگانه بی‌همتا، سال ۱۴۰۲ سالی آکنده از تندرستی، شادکامی، نیکبختی، و خیر و برکت برای مردم سرفراز ایرانِ همیشه جاویدان باشد. آمین
مهیار عسگریان
اول فروردین ۱۴۰۲


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد