همه ظرفیت خود را برای تکمیل پروژه‌های ورزشی بکار گرفتیم

معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور:

همه ظرفیت خود را برای تکمیل پروژه‌های ورزشی بکار گرفتیم

معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه گفت: ما در دولت تدبیر و امید به هیچ عنوان براساس، دستور دکتر سلطانی فر و سیاستی که او ابلاغ کرد، پروژه جدیدی را شروع نکردیم.


به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، «رحمتی»، معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه، در نشست مدیران کل وزارت ورزش و جوانان با حضور «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رییس جمهور، گفت: با حمایت و راهبرد دکتر سلطانی فر و همت جوانان و متخصصین این مرز و بوم در طراحی و اجرا پروژه ها کاملا خودکفا هستیم.

او افزود: مجموع پروژه‌هایی که به صورت نیمه تمام در سال 92 به شرکت توسعه از دولت قبل منتقل شد، 344 پروژه است، ما 134 پروژه را به علت جانمایی بد و نامناسب یا عدم ضرورت و اولویت و به خاطر مکان یابی یا عدم مطالعه که اتفاق افتاده بود، کاملا متوقف کردیم و عملیاتی روی آنها انجام ندادیم. پروژه‌هایی که ما در سال 92 تا 98 تکمیل و بهره‌برداری کردیم، حدود 89 پروژه است. ما در دولت تدبیر و امید به هیچ عنوان براساس، دستور دکتر سلطانی فر و سیاستی که او ابلاغ کرد، پروژه جدیدی را شروع نکردیم. ما همه ظرفیت خود را برای تکمیل پروژه ها بکار گرفتیم.

معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه اظهار کرد: هم اکنون 10 پروژه آماده افتتاح داریم که معادل 43 هزار متر مربع به سرانه ورزش کشور اضافه می‌شود.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد