برگزاری جشن عید غدیر خم در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

جشن عید سعید غدیر خم در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب باشکوه برگزار شد.

غدیر، امتداد حرکت انبیاست که به امر خداوند متعال با نبوت پیامبر عظیم الشأن اسلام، حضرت محمد مصطفی (صلوات الله علیه)، ادامه رسالت الهی به دستان با کفایت امامت سپرده شد تا زمین بی حجت نماند و قانون هدایت الله با قیام حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به گسترش عدل در سراسر گیتی بیانجامد.

در روز هجدهم ذیحجه خداوند با برگزیدن علی (ع) به جانشینی پیامبر و ولایت بر مومنان دین را کامل و نعمت را بر بندگان تمام کرد و دین در قامت غدیر غم متجلی شد. عید غدیر یکی از اعیاد گرامی مسلمانان و به خصوص شیعیان حضرت علی (ع) می‌باشدکه یکی از بزرگترین عید ها میان شیعیان می باشدکه جشن های بسیاری در این روز برپا می شوند و مردم به یکدیگر خصوصا به سادات با شیوه های مختلف تبریک می گویند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ، جشن بزرگ غدیر در مجموعه انقلاب نیز با حضور مهندس کریمی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و شعبانلو مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب و حضور جمع کثیری از اعضاء و ورزشکاران در رنج گلف مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب از ساعت 30: 20 الی 22:30 با پخش تلاوتی چند از قرآن کریم ، سرود جمهوری اسلامی ایران ، خوش آمدگویی به میهمانان محترم و تبریک عید سعید غدیر خم توسط حاجیلو مجری صداو سیما آغاز و با اعلام برندگان مسابقه کتابخوانی عید قربان تا عید غدیر با عنوان کتاب « غدیر در قرآن » و اهدای جوایز ، اجرای موسیقی زنده ، معرفی سید و سادات از بین میهمانان و تماشاچیان جشن بزرگ ولایت و اهدای جوایز ، برگزاری مسابقات برای خانواده ها و اهدای جوایز به ایشان به پایان رسید .

شایان ذکر است به یمن برکت این شب عزیز و گرانقدر از سوی مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه جوایز ارزنده و نفیسی به سید و سادات این جشن باشکوه ، از بیست درصد تخفیفی که جهت عضویت در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب در نظر گرفته شده بود به صد در صد تخفیف تغییر یافته و عضویت رایگان تعلق گرفت .

همچنین خاطر نشان می گردد میهمانان و شرکت کنندگان در جشن بزرگ ولایت با شیرینی و شربت و سمپلینگ نوشیدنی شمس در طی برگزاری جشن پذیرایی شدند.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد