با حضور مسئولان کشوری و لشگری در مجموعه ورزشی آزادی/
با حضور مسئولان کشوری و لشگری در مجموعه ورزشی آزادی/

دومین مرحله از آیین بسته بندی و توزیع اقلام کمک معیشتی جهت نیازمندان برگزار شد

دومین مرحله از آیین ارسال کمک های بسته بندی شده توسط جمعیت هلال احمر برای نیازمندان کشور با حضور مسئولان کشوری و لشگری در مجموعه ورزشی آزادی صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی؛ در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر (رزمایش کمک مؤمنانه) و با هماهنگی های صورت گرفته توسط کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر و قدرت اله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی؛ سالن 12 هزار نفری آزادی جهت بسته بندی سبدهای ارزاق برای ارسال به نیازمندان کشور در اختیار هلال احمر قرار گرفت.

فرایند بسته بندی ارزاق توسط جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای نیازمندان کشور از روز شنبه 24 خردادماه در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز و امروز یکشنبه 25 خردادماه این کمک‌ها آماده تحویل به نیازمندان شد.

گفتنی است پیش از این اولین مرحله از رزمایش هلال احمری ها با هدف کمک جهت آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا روز شنبه 13 اردیبهشت ماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردیده بود.

رزمایش "مواسات و کمک‌های مؤمنانه" پس از سخنرانی نیمه شعبان رهبر معظم انقلاب و به دستور ایشان با هدف یاری رساندن به افراد کمتربرخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع کرونا در تمامی استان ها در حال انجام است.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد