پیام نوروزی ریاست محترم جمهور به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲

رئیس جمهور با بیان اینکه برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی است، تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم، در سال جدید تلاش خادمان شما در دولت برای تحقق وعده‌ها، از جمله «بهبود معیشت مردم»، «فساد ستیزی»، «مهار تورم»، «تقویت تولید» و «افزایش اشتغال»، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه خواهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری:گزیده هایی از پیام نوروزی ریاست محترم جمهور بدین شرح می باشد:
آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیام نوروزی به ملت ایران، با تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۲ و همزمانی نوروز با ماه مبارک رمضان گفت: سال ۱۴۰۱ سال پر حادثه‌ای بود؛ هم تلخی داشت و هم شیرینی، هم فراز داشت و هم نشیب، اما اگر بخواهم در یک جمله بگویم، سال۱۴۰۱ سال قدرت مردم و قهرمانی ملت ایران و درخشش در میدان‌های سرنوشت‌ساز بود.
آغاز سال جدید را به همه هموطنان عزیز بخصوص خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، مقام معظم رهبری، همه اقشار، اقوام و هموطنان ایرانی خارج از کشور، همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند و به همه کسانی که دل در گروی ایران عزیز دارند، صمیمانه تبریک می‌گویم.
در بخش دیگری از پیام وی آمده است:همچنین به عزیزانی که در این لحظات در سنگر خدمت به مردم هستند، تبریک ویژه عرض می‌کنم.
امسال بهار طبیعت مقارن شده با بهار جان‌ها و دل‌ها و بهار قرآن، یعنی ماه مبارک رمضان؛ این تقارن را به فال نیک می‌گیریم و امید داریم منشاء خیرات و برکات گسترده مادی و معنوی برای مردم مؤمن و شریف ایران باشد.
رییس جمهور در بخش سال ۱۴۰۱ سال قدرت مردم و قهرمانی ملت ایران و درخشش در میدان‌های سرنوشت‌ساز بود

افتتاح پروژه‌های متعدد نیروگاهی در کشور نیز موجب افزایش ۷ هزار مگاواتی ظرفیت تولید برق در کشور شد که در اثر آن توانستیم از تکرار خاموشی‌های‌ گذشته، حتی در دوره اوج مصرف تابستان پیشگیری کنیم.
زمینه‌سازی برای مشارکت پر شور مردم و تشکیل مجلس قوی در حوزه سیاست داخلی، امسال، سال انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است. برنامه دولت، زمینه‌سازی برای مشارکت پر شور مردم و تشکیل مجلس قوی است. دولت به هیچ جناحی وابستگی ندارد. جناح دولت، جناح انقلاب و مردم .
به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم، در سال جدید تلاش خادمان شما در دولت برای تحقق وعده‌ها، از جمله «بهبود معیشت مردم»، «فساد ستیزی»، «مهار تورم»، «تقویت تولید» و «افزایش اشتغال»، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه خواهد بود.
در پایان وظیفه خود می‌دانم از حمایت‌ها و فداکاری‌های آحاد مردم برای سربلندی ایران عزیز فروتنانه سپاسگزاری کنم، از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی که راهنمایی‌ها و هدایت‌های ایشان چراغ راه خادمان ملت است، قدردانی ‌نمایم، از مجلس و دستگاه قضایی و دستگاه‌های دیگر که همدلانه در کنار دولت، راه خدمت به ملت را هموار می‌کنند، تشکر کنم و یاد امام عزیز و شهدای والامقام را گرامی بدارم و نوروز و رمضان با نشاط و دلنشین و به یادماندنی برای مردم و همه خانواده‌های ایرانی را آرزو نمایم.
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد