پیام تسلیت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در پی حادثه تروریستی شهر کرمان

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی کوردلانه در مسیر گلزار شهدای کرمان، در پیامی شهادت جمعی از هموطنان عزیز را در سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور متن پیام به شرح زیر است:

عجبا از بی شرمی و کوردلی کسانی که چشمان خویش را بسته و قلب خود را فروخته اند تا با اعمال فجیع و شنیع، زنان، کودکان و مردان بی دفاع را جنایتکارانه به خاک و خون بکشند و به جهانیان اثبات کنند که در برابر غیرت و عظمت مردمان نیکوسرشت ایران اسلامی چیزی ندارند جز ترس و واهمه از فریاد و خروش غیورانه این مردم با افتخار. مردمانی که به پاسداشت رشادت ها و مجاهدت های بیشمار قهرمان ملی خود بر سر مزارش گرد هم می آیند تا یاد و خاطره اش را زنده نگه دارند، اما دشمنان نه تنها از آن قهرمان، بلکه از زائرانش نیز می هراسند.

اینان همان بزدلان تاریخ اند که همواره کوشیده اند تا با عملیات ترور و حذف، ایرانیان را به عقب برانند ولی از استواری و خون به جوش آمده دلاور مردان و زنان ایرانی بی خبرند.

مدیریت و کارکنان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ضمن محکومیت این جنایت تروریستی و ابراز همدردی با بازماندگان حادثه امروز در مسیر گلزار شهدای کرمان، شهادت تعداد کثیری از هموطنان و زائران عزیز در چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و هم میهنان داغدار، تسلیت عرض کرده و سلامتی و شفای عاجل مجروحان و مصدومان این حادثه دردناک و علو درجات شهدا و تسلی خاطر خانواده های آن عزیزان را از خداوند منان مسئلت می نماید.

روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد