22 بهمن ماه نماد پیروزی حق بر علیه باطل است

دهه فجر یاد آور روزهای بزرگ و ماندگاری در تاریخ معاصر ایران است

روزهایی که با حرکت وحدت آفرین و تلاش یکپارچه ملت ایران با همراهی آحاد ملت ایران در 22 بهمن ماه 1357 انقلاب بزرگی رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان بمناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به شرح زیر است:

دهه فجر یاد آور روزهای بزرگ و ماندگاری در تاریخ معاصر ایران است . روزهایی که با حرکت وحدت آفرین و تلاش یکپارچه ملت ایران با همراهی آحاد ملت ایران در 22 بهمن ماه 1357 انقلاب بزرگی رقم خورد.

انقلاب اسلامی در ایران سرآغازی بر تحقق آرمانهای اسلام ناب محمدی در ابعاد مختلف سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی است . اسلام اهداف متعالی و همه جانبه دارد که مبتنی بر همراهی دین و اخلاق و علم و عمل است. انقلاب اسلامی ما نیز در راستای این اهداف پیشرفت و دستاوردهای فراوان و بی سابقه ای را در حوزه های مختلف به ارمغان آورده است و اکنون این انقلاب به درختی تناور تبدیل شده است که در سایه وحدت و همدلی مردم و مسئولین به شعار ابتدایی انقلاب یعنی استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی عینیتی واقعی بخشیده است.

22 بهمن امسال که با اربعین شهادت سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی و یاران وفادارش مصادف شد، رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است سازمان بسیج ورزشکاران ، مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان و جامعه ورزش کشور ضمن تاکید بر میثاق با آرمانهای این شهید والا مقام ، اعلام میدارد، در حمایت و پشتیبانی از ولایت و انقلاب سر از پا نخواهد شناخت و تا آخرین قطره خونمان پای آرمانهای رفیع امام راحل و مقام عظمای ولایت ایستاده و این ایستادگی را با حضور در اقیانوس عظیم راهپیمایی مردم در 22 بهمن ماه به جهانیان نشان خواهیم داد.

«سازمان بسیج ورزشکاران و مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان »


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد