پیام تبریک سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به مناسبت روز جهانی کار و کارگر/

کارگران، فرخ‌ ردایان عرصه‌ی کار و تلاش و پاک‌سرشتان و نیک‌نامان جواهرنشانند

سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به مناسبت فرارسیدن یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، با صدور پیامی این روز را به جامعه کارگری کشور به خصوص کارگران حوزه ورزش تبریک گفت.
متن پیام مهیار عسگریان بدین شرح است:

سپاس خدای را که انسانهای نیکوسرشت و نجیبی به نام کارگر بیافرید و مسئولیت آبادی و آبادانی جهان را پیشه‌شان بساخت. در وصف ویژگی و بزرگی کارگر هرچه گفته شود و یا به نبشته در آید ناقص باشد و ابتر. اما در فرازی کوتاه می‌توان، اندک تعریف و اشاره‌ای بدینسان نمود:
. کارگر یعنی ثروتی
گرانبها و تمام‌ناشدنی،
. کارگر یعنی گنجی با
ارزشی نامتناهی،
. کارگر یعنی گوهر آبادی،
و آبادانی،
. کارگر یعنی طراوت،
سرسبزی، و سرزندگی،
. و در یک کلام کارگر
یعنی انسان
جواهرنشانی، که رنگ خدایی دارد و معطر به بوی خداست.

تلاشگران، آبادگران گرانقدر!
همیشه قدردان شما هستیم و شما را نیز می‌ستاییم چون آیین و کیش‌تان، آکنده از پاکی و پاکدامنی، راستی و درستی، تلاش و کوشش، آبادی و آبادانی، ایثار و گذشت، فداکاری و از خودگذشتگی، مهر و مهربانی است و به یک سخن، نفس‌ گرم‌تان همیشه برای هم‌نوعان و هم‌کیشان‌تان، هم جان‌بخش است و هم عامل سرزندگی.

کارگران ارجمند،
فرخ‌ ردایان عرصه‌ی کار و تلاش و
پاک‌سرشتان و نیک‌نامان جواهرنشان؛

باور داریم شایستگی آن را دارید که هر روز، روزتان باشد و این را سخن گزافی نیست، اما یازدهم اردیبهشت ماه، که بطور رسمی، مهر جهانی بر پیشانی دارد و به نام روز کارگر نامگذاری گردید، شایسته است، مراتب شادباش و قدردانی خویش را خدمت همه‌ی کارگران، و خدمتگزاران عرصه‌ی کار و کارگری این مرز و بوم، که با تلاش صادقانه و مجدانه‌ی خویش، چرخ‌ بخش‌های مختلف اقتصادی کشور، از بخش صنعت گرفته تا بخش‌های خدمات و کشاورزی را به گردش در می‌آورند و در توسعه و رشد اقتصادی کشور بسیار نقش‌آفرین بوده و سهم بسزایی دارند، بویژه خدمت همکاران گرانقدرم در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور که بی‌مضایقه و بیدریغ، و متعهدانه و مخلصانه، و در سایه و بستر حمایت‌ها و شکیبایی خانواده‌ی گرانسنگ‌شان، در عملیات اجرایی پروژه‌ها و ساخت‌و‌ساز ورزشگاه‌های کشور و نیز نگهداری از اماکن ورزشی، مشغول فعالیت هستند، صمیمانه و از ژرفای دل ابراز و اعلام می‌نمایم، و با افتخار بر بزرگی جان و مقام والای‌تان، و جایگاه‌ ویژه و برجسته‌ی اجتماعی‌‌تان، ادای احترام می‌کنم.

در پایان از ایزد یکتا، آن داور بی‌نیاز می‌خواهم زندگانیِ پربارتان را دراز بدارد، و تندرستی و قبراقی، خندان‌دلی و شادکامی، بلنداقبالی و نیک‌فرجامی‌، پیروزی و بهروزی را بهره زندگی‌تان بگرداند. آمین


با سپاس و احترام
مهیار عسگریان
سرپرست شرکت توسعه و
نگهداری اماکن ورزشی کشور


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد