رییس فدراسیون هاکی: میزبانی مسابقات جهانی را می‌خواهیم

رییس فدراسیون هاکی گفت: درصدد هستیم میزبانی مسابقات امیدهای جهان و یا آسیایی را بگیریم که می‌تواند تبعات مثبت زیادی را به همراه داشته باشد

«بهرام قدیمی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: پس از انتخاب بنده به عنوان رییس فدراسیون هاکی، برنامه‌ام این است از تمام توان خود برای گسترش و تقویت این رشته در ایران استفاده کنم.

وی افزود: هاکی ایران ظرفیت زیادی دارد و با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از همه داشته‌های موجود در قاره آسیا و جهان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

رییس فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: رییس و نایب رییس کنفدراسیون آسیا در نامه‌ای اعلام کرد در صورتی که ایران بتواند سالنی با استانداردهای روز احداث کند آن را مجهز و مربی خارجی برای آموزش هاکی بازان چمنی به ایران اعزام خواهد کرد که درصد هستیم با حمایت‌هایی که مسوولان ورزش ایران انجام می‌دهند این کار را انجام دهیم.

قدیمی تصریح کرد: درصدد هستیم میزبانی مسابقات امیدهای جهان و یا آسیایی را بگیریم که این اولویت بزرگ است و می‌تواند تبعات مثبت زیادی را به همراه داشته باشد.

وی تاکید کرد: لیگ زنان از اواخر هفته جاری در استان مازندران برگزار خواهد شد و مرحله نخست لیگ مردان نیز در شهر ابهر در استان زنجان انجام می‌شود.

رییس فدراسیون هاکی در پایان گفت: اردوی آماده‌سازی تیم زیر ۱۶ ساله‌های ایران با حضور ۶۰ بازیکن که در جشنواره بزرگ هاکی شناسایی شدند در جهرم و در استان کرمان برگزار خواهد شد.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد