مهیار عسگریان درگذشت مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان را تسلیت گفت

سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با صدور پیامی درگذشت شهادت گونه مدیرکل حوزه وزارتیِ وزارت ورزش و جوانان را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مهیار عسگریان، سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، ضمن اظهار تاسف از سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و همراهان وی در استان کرمان، درگذشت اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزیر ورزش و جوانان را تسلیت گفت و برای سید حمید سجادی و ساير مصدومان این سانحه آرزوی سلامتی و شفای عاجل کرد.

متن پیام عسگریان به این شرح است:

انا لله و انا اليه راجعون
سانحه دلخراش سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و برخی از مدیران کل ورزش استان ها، تعدادی از مدیران و کارکنان خدوم وزارت ورزش و عده ای از خادمان ملت در شهر بافت استان کرمان موجب تاسف و تالم اینجانب و همکارانم در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور شد.

با اندوهی فراوان از رویداد غم انگیز از دست دادن مرحوم اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه وزارتیِ وزارت ورزش و جوانان، ضمن عرض تسلیتِ فقدان شهادت گونه ی این همکار عزیز به خانواده محترم ایشان و همکاران آن فقید و اهالی گرانقدر ورزش کشور، از خداوند متعال برای آن مرحوم آرامش ابدی و برای بازماندگانشان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

همچنین ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای مصدومان این حادثه، برای شفای عاجل دکتر سید حمید سجادی قهرمان همیشگی دو و میدانی کشور و وزیر انقلابی ورزش و جوانان و نیز مدیران کل گرانقدر ورزش و جوانان استان های تهران، آذربایجان شرقی و کرمان، در درگاه الهی دست به دعا بر میدارم و از هموطنان عزیز تقاضا می کنم برای شفای کامل و عاجل این عزیزان دعا کنند.

مهیار عسگریان
سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد