مدیر مجموعه فرهنگی ورزش انقلاب در گفتگو با برنا خبر داد:
دکتر محمد لاله خبر از افزایش ساعت کاری مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران در ماه مبارک رمضان تا سحر را داد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب به نقل از خبرگزاری برنا استان تهران؛ همزمان با فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان دکتر محمد لاله مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران در گفتگو با برنا اظهار کرد؛ مهمترین ویژه برنامه‌های ماه رمضان امسال استقرار ایستگاه های افطار آسمانی و همچنین ۴ ایستگاه استراحت در مسیر جاده سلامت جهت ورزشکارانی است که معذوریت گرفتن روزه را دارند .
مدیر مجموعه انقلاب تهران، با اشاره به اینکه برای اولین بار مجموعه انقلاب تا اذان صبح باز است، گفت اعضایی که در ماه مبارک رمضان به انقلاب مراجعه می کنند، می توانند از امکانات رفاهی و ایستگاههای این مجموعه نیز بهره مند شوند.

محمد لاله در تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برای اولین بار در ماه رمضان تا اذان صبح با شعار« تا سحر مهمان باشید» به اعضا خدمات اراٌْئه می نماید.

وی تاکید کرد: علاوه بر خدماتی که همیشه در مجموعه ارائه می شود، در هفته اول ماه مبارک رمضان در روزهای پنج شنبه و جمعه در مبادی های ورودی با اهداء شاخه های گل از همه اعضاء استقبال خواهد شد.

محمد لاله همچنین افزود؛ در یکی از شب های لیالی مبارک قدر برنامه‎های فرهنگی و عبادی ویژه ای از سوی کمیته فرهنگی برگزار می‎شود.

وی در پایان؛ از مهندس حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی که همه گونه از مجموعه های ورزشی کشور حمایت می کنند تشکر و قدر دانی کرد.



گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد