سال سختی را سپری کردیم/ امیدواریم شرایط به حالت عادی قبل برگردد
مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر این شرکت صبح یکشنبه ۲۴ اسفندماه با حضور سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان و مسئول امور ایثارگران این وزارتخانه و مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، در این مراسم، مهندس کریمی ضمن تشکر از حضور سردار قاسمی در جمع ایثارگران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و همچنین تبریک پیشاپیش سال جدید، به بیان مشکلات سال ۹۹ پرداختند.

وی افزود: سال سختی را سپری کردیم که به خاطر ویروس کرونا، باعث شد خانواده ها از هم دور شوند. امیدواریم با از بین رفتن این ویروس، شرایط به حالت عادی قبل برگردد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ادامه داد: امسال به خاطر کرونا با مشکلات مالی زیادی روبرو بودیم اما تمام تلاشمان را انجام دادیم تا بتوانیم تا حدود زیادی مشکلات مالی کارکنان را حل نماییم.

وی در خاتمه با تشکر از حمایت های وزیر ورزش و جوانان و سردار قاسمی بابت پیگیری و برگزاری مراسمات تجلیل از ایثارگران و ساماندهی آن توسط آقای دوستی مسئول ایثارگران شرکت توسعه، با اهدای لوح تقدیر اهدایی وزیر ورزش و جوانان، از زحمات کارکنان ایثارگر و نماینده فرزندان شهدا تقدیر به عمل آورد.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد