تجلیل از آزادگان سرافراز وزارت ورزش و جوانان با حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت توسعه

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز وزارت ورزش و جوانان به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و ژاله فرامرزیان معاون وزیر در محل ساختمان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در این مراسم که با حضور شش نفر از آزادگان سرافراز وزارت ورزش و جوانان برگزار شد دکتر سلطانی فر ضمن تبریک این ایام و تقارن آن با دو عید بزرگ مسلمین جهان گفت: ملت ایران از زیر بار سخت ترین تحریم ها و ناعادلانه ترین فشارهای دشمن سربلند بیرون آمدند و با این اتحاد و همدلی به امید خدا آینده نظام روشن است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: دوران هشت سال دفاع مقدس از طلایی ترین دوران سیاسی معاصر ایران است و شیرین ترین روز هم بازگشت آزادگان سرافراز به میهن بود که خاطرم هست آن زمان من در استان همدان مسئولیت داشتم و این استقبال از قهرمانان ملی و شور وشعفی که بین مردم ایجاد شده بود از بهترین روزهای زندگی خود من بود.

دکتر سلطانی فر تاکید کرد: قبلا هم گفتم هر زمان توانستیم روایت دفاع مقدس را به گونه ای به نسل های آینده منتقل کنیم که آنها هم راویان خوبی برای جنگ و دفاع مقدس باشند موفق عمل کرده ایم. این موارد حالا حالاها باید به نسل های بعدی منتقل شود تا ارزش های دفاع مقدس به عنوان یک باور جدی در جامعه ساری و جاری شود.

وی افزود: تاثیر دستاورد بزرگ دفاع مقدس را در مناسبت های امروز منطقه شاهد هستیم به طوری که دشمن با وجود تسلطش به مرز های اطراف کشور ما جرات و توان نظامی برای تعرض به ایران را ندارد و در محاسبات و مناسبات نظامی خودشان تجدید نظر اساسی کردند و نگران عواقب تجاوز نظامی به کشور عزیزمان بودند.

دکتر سلطانی فر در ادامه ضمن تشکر از سردار قاسم قاسمی برای اهتمام در حل مشکلات آزادگان و ایثارگران گفت: همه ما باید تلاش جدی برای رفع مشکلات آزادگان داشته باشیم و از ظرفیت های آنها بیتشر استفاده کنیم. امیدواریم در هفته های آینده برنامه های مفصل تری با حضور جمع کثیری از آزادگان داشته باشیم.

لازم به ذکر است همزمان با این نشست، مراسم تجلیل از آزادگان در ادارات کل ورزش و جوانان 31 استان کشور برگزار شد.




گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد