برگزاری یازدهمین جلسه کمیته فرهنگی ورزشی

امروز سه شنبه مورخ بیست و یکم آبانماه یازدهمین جلسه کمیته فرهنگی ورزشی در دفتر معاونت ورزشی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ، امروز سه شنبه مورخ 98/08/21 یازدهمین جلسه کمیته فرهنگی ورزشی به منظور بررسی موضوعات فرهنگی ورزشی در دفتر معاونت ورزشی مجموعه تشکیل شد.

لازم به ذکر است با توجه به قرین بودن ایام هفته وحدت ، ولادت حضرت رسول اکرم ( ص ) و ولادت امام جعفر صادق ( ع ) مقرّر گردید در ابتدا و همچنین در مسیر جاده تندرستی در شب ولادت ، با شیرینی و شربت ازاعضای مجموعه پذیرایی به عمل آمده ، بنرهایی جهت عرض تبریک و تهینیت به مناسبت این روز و هفته فرخنده در مبادی ورودی و سطح مجموعه نصب گردد.همچنین مراسم سخنرانی و مولود خوانی نیزروز چهارشنبه مورخ 98/08/22 در نمازخانه مجموعه برپا گردیده و از نمازگزاران و پرسنل مجموعه پذیرایی به عمل آید.

از دیگر موارد مورد بحث و بررسی طرح بنرهای مربوط به حجاب و عفاف ، همچنین جانمائی و ابعاد استندها و مکانهای مورد نیاز و در معرض بازدید اعضای مجموعه بود که منوط به بازدید میدانی از سطح مجموعه و مبادی ورودی می باشد . شایان ذکراست اماکن مورد نظر پس از بازدید میدانی اعضای کمیته فرهنگی ورزشی در روز بعد جهت بررسی و در صورت صلاحدید مصوب گردیدن به صورت مکتوب ارائه خواهد شد.

مواردی همچون اقدام به نصب تابلوی نمازخانه مرکزی مجموعه ، نصب تابلوی راهنمای نمازخانه در مسیر بلوار و ارائه پیشنهاداتی در خصوص نصب تابلو در ابتدای جاده تندرستی جهت اطلاع رسانی به اعضاء در خصوص برگزاری هر روزه نمازجماعت و برگزاری نمازجماعت مغرب و عشاء در نمازخانه مرکزی مجموعه و اطلاع رسانی در این خصوص ، و نیز برگزاری نمازجماعت یک روز در هفته در نمازخانه رنج گلف و محوطه بیرونی آن ، مطرح گردید.

پیشنهاد استقرار دو کانتر پورتابل در مسیر جاده تندرستی پس از تأیید ابعاد و ظاهر ساختاری مناسب و همچنین اقدام به تهیه آن برای کاربردهای چند منظوره جهت کاربرد در مناسبتهای ملّی مذهبی به منظور برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی از جمله پخش گل و تراکت های اطلاع رسانی مناسبتی ، پذیرایی ، مسابقات فرهنگی ، نصب بنرهای مناسبتی و برنامه های راهبردی عفاف و حجاب ، ... از دیگر موضوعات مهم قابل بحث در جلسه مذکور بود.

این جلسه با حضورآقایان : پرویزی معاونت ورزشی ، ترابی زاده رئیس دفتر حوزه مدیریت، هاشمی مسئول حراست و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا قربانی ، همچنین خانم مسعودی مسئول روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه بیش از یکساعت به طول انجامید.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد