دکتر سلطانی فر:
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه ورزشی تفریحی امید و زندگی مشهد مقدس گفت: خوشبختانه تعداد پروژه های قابل افتتاح امسال در استان خراسان رضوی مناسب است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر عصر امروز طی سفری دو روزه وارد مشهد مقدس شد و در اولین اقدام خود مجموعه ورزشی امید را افتتاح کرد.

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح این مجموعه گفت: امروز که افتخار داریم در جوار امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) باشیم قرار است چند پروژه مربوط به بخش خصوصی و همچنین پروژه های بخش های مختلف استان که در دست اجرا است و یا اجرا شده اند را بازدید و یا افتتاح کنیم.

وی افزود: در اولین برنامه مجموعه ورزشی امید و زندگی که با همت شهردار محترم مشهد و همکارانشان ساخته شده است را افتتاح کردیم. مجموعه بسیار خوبی است که نیاز مردم این منطقه بوده و بیش از ۸۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: سالن سر پوشیده، زمین پینت بال، کارتینگ و تنیس بخشهای مختلف این مجموعه ورزشی تفریحی و سرگرمی را تشکیل می دهد که لازم از از تشکر کنم از زحمات شهردار مشهد که توجه ویژه به ورزش دارند و برنامه های خوبی را هم در این حوزه دارند.

دکتر سلطانی فر در خصوص دیگر برنامه های این سفر استانی گفت: فردا ان شاءالله فاز دوم مجموعه مرتبط با بخش خصوصی موج های آبی و خانه کاراته را افتتاح خواهیم کرد و سپس به چند شهرستان استان سفر از جمله فریمان و تربت جام سفر خواهیم کرد و از پروژه های آنها به ویژه استادیوم ۵۰۰۰ نفری تربت جام بازدید می کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه تعداد پروژه های قابل افتتاح خراسان رضوی امسال مناسب است و تعدادی از آنها در هفته دولت آماده خواهد شد و به بهره برداری خواهد رسید از جمله استادیوم تربت حیدریه که ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. وزیر ورزش و جوانان گفت: سالن ۶۰۰۰ نفری شهر مشهد نیز که در سال گذشته بازدید داشتیم و دنبال می‌کردیم به شکلی این کار را سرعت ببخشیم. این سالن به استان واگذار شده و عملیات اجرایی آن به گونه‌ای پیش خواهد رفت که تا پایان سال 98 به بهره برداری برسد


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد