دکتر سلطانی فر :مدال آوران توکیو به استخدام وزارت ورزش و جوانان در خواهند آمد

دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان

دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با حضور وزیر ، معاونین و مدیران کل ستادی در ساختمان سئول برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر در شورای معاونان دستور داد، مدال اوران المپیک ۲۰۲۰ توکیو در وزارت ورزش و جوانان استخدام شوند.

وی در این نشست با مهم خواندن تلاش های ورزشکاران کشورمان در عرصه های ورزشی از المپیک به عنوان ‌رویدادی مهم یاد کرد که باید قهرمانان وافتخارافرینان این رقابتها مورد توجه بیشتری قرار بگیرند.

وی بیان کرد که وزارت ورزش و جوانان امسال ۴۲ نفر از مدال آوران جهانی و المپیکی و آسیایی را استخدام کرده است و انشالله پس از المپیک ۲۰۲۰ توکیو قهرمانان بیشتری به استخدام این وزارتخانه در خواهند امد.

براساس این گزارش در این نشست کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، دکتر علی نژاد سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای ، دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع ، مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ،تندگویان معاون امور جوانان و نیک بین مدیر کل حوزه وزارتی حضور داشتند.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد