برگزاری جلسه بررسی در خصوص تجمیع و پاکسازی انبارهای مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

جلسه تعیین تکلیف انبارهای مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب در خصوص تجمیع و پاکسازی در دفتر مدیریت مجموعه تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ، جلسه ای در خصوص بررسی تجمیع و پاکسازی انبارهای مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب با حضور فتح الهی معاونت پشتیبانی شرکت توسعه در دفتر مدیریت مجموعه برگزار گردید.

" فتح الهی " معاونت پشتیبانی شرکت توسعه هدف از برگزاری این جلسه در حوزه انبارها و مراکز ذخیره و توزیع مواد و کالاها را تبیین اهمیت تفکر مدیریت حرفه ای در انبار و آگاهی نسبت به الزامات ایمنی و بهره وری عملیات انبار و خدماتی که ارایه می نماید دانست . در این جلسه به مواردی در انبارداری همچون شناخت، بررسی و فرآیند های اساسی با رویکردهای نوین، ایمنی، بهره وری و هزینه های مدیریت شده به عنوان اهداف اصلی اشاره شد.

وی افزود : نگهداری ایمن و کیفی، حفاظت و کنترل کالا، مواد و محصولات از مهمترین اهداف در هرمجموعه است و مدیریت حفظ این سرمایه ها، نقشی استراتژیک در پیشبرد اهداف کلان هر سازمانی دارد. کمبود آگاهی، اطلاعات و دانش حرفه ای در زمینه انبار به عنوان مهمترین بخش نگهداری و ذخیره سازی اجناس همواره از علل اصلی خسارات، ضایعات، کندی و انواع نابهنجاری ها در بخشهای مختلف یک مجموعه قلمداد می گردد که مجموعه های ورزشی تابعه شرکت توسعه با درایت مدیران و مسئولین ازاین قاعده مستثنی می باشندو در حال حاضر اتخاذ تصمیم در خصوص تجمیع و پاکسازی انبار های مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب و انتقال آنها به مکان دیگر با هدف استفاده و بهره وری بهینه از فضاهای انبارها در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب دردست اقدام است.

جلسه مذکور با حضور فتح الهی معاونت پشتیبانی شرکت توسعه ، یوسف نیا سرپرست مجموعه و دیگر معاونین ، مدیران و مسئولین ذیربط مجموعه های تابعه شرکت توسعه در دفتر مدیریت و بیش از یکساعت به طول انجامید.



گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد