با حضور مهندس کریمی صورت گرفت/

بررسی الزامات حجاب و عفاف در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

الزامات رعایت حجاب و عفاف توسط ورزشکاران و اعضای مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، نشست بررسی اقدامات فرهنگی به خصوص مساله حجاب و عفاف در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب عصر سه شنبه ۲۵ تیرماه با حضور مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و جمعی از معاونین و مدیران ستادی و همچنین مدیر مجموعه انقلاب برگزار شد.

در این جلسه شعبانلو مدیر مجموعه به ارائه گزارشی پیرامون اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این مجموعه و حرکت بیشتر به سمت امور معنوی و مذهبی پرداخت.

در ادامه هر یک از حاضرین، نظرات خود را در خصوص الزامات حجاب و عفاف ابراز داشتند. مهندس کریمی نیز با بیان تاکیداتی، خواستار رعایت هر چه بیشتر این مهم در مجموعه های ورزشی به خصوص مجموعه بزرگ انقلاب گردید.

گفتنی است در این جلسه که به مدت یک ساعت در دفتر مدیرعامل شرکت توسعه برگزار شد، فتح الهی معاون پشتیبانی، حسینی معاون مشارکت های مردمی، جلاییان مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، تاجیک مدیر حراست، دوستی جانشین فرمانده بسیج شرکت و شعبانلو مدیر مجموعه انقلاب نیز حضور داشتند.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد