برگزاری جلسه بهره برداران مجموعه در سالن کنفرانس نصرت

جلسه بهره برداران مجموعه با حضور مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب و مدیر اداره حراست شرکت توسعه و مجموعه برگزارشد.

به گزارش مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ، امروز چهارشنبه سوم بهمن ماه 1397 جلسه بهره برداران مجموعه با حضور " محمد لاله " مدیر مجموعه و " حمید رضا تاجیک " مدیر اداره حراست شرکت توسعه و مجموعه و برخی از معاونین و مدیران شرکت توسعه و مجموعه در سالن کنفرانس نصرت برگزار شد.

" محمد لاله " مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب در این جلسه که بیش از دو ساعت به طول انجامید ضمن خوشامدگویی به حضار محترم از طرح و برنامه های ویژه نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار نمود : بهره برداران محترم نیز در امر آذین بندی فضای مجموعه که از اهمیت بالایی در این ایام برخوردار است در حیطه بهره برداری خود سهیم باشند.

وی بر تاثیر گذاری فعالیت های ورزشی ، فرهنگی ، زیباسازی ، نور پردازی در قالب جشنواره اشاره نموده ، اعلام نمود از مشارکت بهره برداران در زمینه های مذکور استقبال می گردد.

مدیر مجموعه در ادامه به مواردی جهت هماهنگی و همکاری بهره برداران با مجموعه در خصوص انجام امورعمرانی ، تلاش در جهت حفظ فضای سبز و صحیح انجام شدن تبلیغات محیطی تحت اختیار خود ، رعایت ایمنی و استانداردها در زمینه ارائه خدمات ، صرفه جویی در مصرف سوخت ، انجام مکاتبات به موقع قبل از نقل و انتقالات ، جمع آوری به هنگام کارگاه های پروژه های BOT ، اطلا ع رسانی پیش از برگزاری ایونت ها ، توجه به مدت زمان انعقاد قرارداد بهره برداران در خصوص انعقاد قرارداد با زیر مجموعه ها و همچنین فروش بلیط های منوط به حوزه فعالیت ورزشی خودبا توجه به مدت زمان قرارداد، توجه به تغییرات زودهنگام در بکارگیری نیروی کار توسط بهره برداران و ضرورت درنصب تعرفه های مصوب درمکان بهره برداری خود، اشاره نمود.
" محمد لاله " مدیر مجموعه افزود : نیاز است هماهنگی لازم در زمینه بررسی انشعابات و امور عمرانی با معاونت فنی مهندسی ، بررسی اضافه رشته های برگزار گردیده در حیطه فعالیت بهره برداران با معاونت ورزشی و در سایر موارد مربوطه با معاونت پشتیبانی و مدیران مجموعه صورت پذیرد.
وی اعلام نمود بدیهی است جهت برگزاری کلاسهای آموزشی ترم تابستان از هم اکنون نسبت به برگزاری جلسات و ارائه برنامه های خود اقدام نمایید.

مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب به موضوع تکریم ارباب رجوع یا مشتری مداری در بخش های خصوصی اشاره نمود که خواه ناخواه مورد توجه بیشتری قرار می گیرد زیرا سودآوریشان به طور مستقیم منتج از رضایت ارباب رجوع است لذا بهره برداران محترم را دعوت به تکریم ارباب رجوع بیش از پیش و به نحو احسن نمود.

در ادامه جلسه " حمیدرضا تاجیک " مدیر اداره حراست شرکت توسعه و مجموعه به ایراد سخنانی در زمینه کنترل میهمانان بهره برداران و برنامه ریزی صحیح در این خصوص و برنامه ریزی جهت آفیش نمودن افراد مراجعه کننده به مجموعه ، شناسایی پرسنل شب کاردر مجموعه و اعلام هویت و شماره انتظامی خودروهای آنان ، رعایت شئونات در مجموعه ، رعایت عدم استفاده ازتلفن همراه در مکانهای ممنوعه ، رعایت عدم استعمال دخانیات در مجموعه و تذکر بهره برداران به استفاده کنندگان در حیطه بهره برداری خود و انجام مکاتبات به هنگام جهت هماهنگی های لازم حراست ، پرداخت .


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد