در بازدید کریمی، تواهن و خراسانی از شمشک صورت گرفت
تاکید بر فراهم نمودن کلیه شرایط برای آماده سازی پیست شمشک در فصل جدید

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در بازدید از پیست اسکی شمشک بر فراهم نمودن کلیه شرایط برای آماده سازی این پیست بین المللی در فصل جدید تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب به نقل از مجموعه های اسکی، مهندس "کریمی" ظهر سه شنبه 29 خرداد پس از بازدید از پیست دیزین، راهی شمشک شد تا به همراه "تواهن" معاون عمرانی استانداری تهران، "خراسانی" مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری و "بابایی" شهردار شمشک و دربندسر از این پیست قدیمی و بین المللی بازدید نمایند.

مدیرعامل شرکت توسعه در این بازدید ضمن در جریان قرار گرفتن مشکلات بازگشایی پیست شمشک در سال های اخیر، با تاکید بر رعایت کلیه مقررات استانداردسازی ابراز داشت تمامی تلاش ها جهت آماده سازی این پیست بین المللی در فصل جدید به کار بسته شود.

در حین این بازدید "ابوالفضل شمشکی" مسوول داخلی پیست شمشک، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال های اخیر در این پیست خدمت بازدیدکنندگان ارائه نمود. گفتنی است در این بازدید عباسی معاون فنی و مهندسی شرکت، جلائیان مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، دوستی مدیر مجموعه های اسکی، رحمتی مشاور مدیرعامل، رهگذر مدیر روابط عمومی و اصل عربی مدیر فنی منطقه نیز حضور داشتند.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد