بازدید مهندس کریمی از استخر قهرمانی و ساختمان فدراسیون دوچرخه سواری در مجموعه ورزشی آزادی

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از پروژه های در حال احداث مجموعه ورزشی آزادی بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، صبح امروز چهارشنبه 16 مهرماه، مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با همراهی خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری از ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری که جنب پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی در حال احداث می باشد، بازدید کرد.

طی این بازدید مدیرعامل شرکت توسعه با توضیحات کارشناسان مربوطه در جریان روند ساخت و ساز و ایمن سازی این پروژه قرار گرفت. در ادامه مهندس کریمی نکاتی را در جهت تسریع در روند آماده سازی ساختمان فدراسیون دوچرخه سواری اظهار نمود.

سپس مدیرعامل شرکت توسعه از استخر آموزشی مجموعه ورزشی آزادی که در حال بازساری می باشد، نیز دیدن کرد. در پایان مهندس کریمی با دعوت مسئولان راهی هتل المپیک شد و از بازسازی و نوسازی هایی که در این هتل طی چند وقت اخیر انجام شده است نیز بازدید کرد.

گفتنی است در این بازدید محمود رضا حسینی معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و قدرت اله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی و امیر حسین فتحی مدیر مجموعه ورزشی انقلاب نیز حضور داشتند.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد