همایش بزرگ بین المللی وزرای بهداشت در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

وزیر ورزش و جوانان گفت : تلاش می کنیم با اقدامات گسترده در حوزه ورزش بتوانیم جامعه ای با نشاط و سالم داشته باشیم

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ، وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه همایش با شکوه و بین المللی وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت که درمجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برگزار شد گفت : باور جدی داریم که اگر در مسیر توسعه اجتماعی و انسانی، سرمایه‌گذاری برای سلامت جسم و روح مردم انجام می‌شود یک چندم سرمایه‌گذاری برای درمان آنها خواهد بود .

وی افزود : تلاش می‌کنیم با اقدامات گسترده در حوزه ورزش بتوانیم جامعه‌ای بانشاط و سالم داشته باشیم.

مسعود سلطانی فر در بیانات خود اشاره نمود: در توسعه ورزش همگانی سه برنامه را دنبال کردیم. برنامه ورزش تابستانه در همه شهرستان‌ها که شامل مراسم پیاده‌روی، کوهنوردی، ورزش‌های محلی و بومی که پوشش ۱۰ تا ۱۲ میلیون نفری داشت.

شایان ذکراست اجلاس وزرای بهداشت کشورهای عضو منطقه مدیترانه ی شرقی سازمان جهانی بهداشت هر ساله به میزبانی یکی از کشورهای عضو برگزار و مهم ترین موضوعات مرتبط با سلامت کشورها ، با حضور وزرای بهداشت منطقه بررسی و تصویب می گردد. به همین منظور در شصت وپنجمین نشست وزرای بهداشت منطقه مدیترانه ی شرقی که در مهر ماه سال 1397 در کشور سودان برگزار گردید مقرر شد، شصت و ششمین نشست وزرای بهداشت منطقه مدیترانه ی شرقی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران از تاریخ 22 لغایت 25 مهر ماه 1398 در تهران برگزار شود.

گفتنی است در این اجلاس رئیس کل سازمان بهداشت جهانی و مدیر منطقه ای مدیترانه ی شرقی آن سازمان ، وزرای بهداشت 22 کشور عضو منطقه مدیترانه ی شرقی به همراه هیأتی از مدیران ارشد بهداشتی و مدیران متخصص بهداشتی شرکت می نمایندکه جمع کثیری از ایشان در همایش پیاده روی امروز شرکت و حضور داشتند.

درپایان همایش بین المللی و باشکوه وزرای بهداشت که در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برگزار گردید از میهمانان محترم با سیب که نمادی از سلامت است و آب معدنی پذیرایی به عمل آمد.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد