مهندس علیرضا عاصم یوسفی :
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشوراظهار داشت: قیمت‌گذاری کارت‌های عضویت سالیانه مجموعه‌های این شرکت بر اساس نرخ اعلامی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بوده که سالانه با تایید این سازمان و ابلاغ ادارات کل ورزش و جوانان اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا عاصم یوسفی در خصوص کارت عضویت مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب توضیحاتی را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، شرکتی دولتی است، بیان کرد: طبق مصوبات دولت، برخی مجموعه‌های ورزشی به این شرکت واگذار شده و از آنجا که شرکت به صورت درآمد، هزینه اداره می‌شود لذا شرکت برای تامین هزینه‌های جاری و حقوق پرسنل از درآمد مجموعه‌های تابعه از این شرایط استفاده می‌کند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور افزود: به این ترتیب قیمت‌گذاری کارت‌های عضویت سالیانه مجموعه‌های این شرکت بر اساس نرخ اعلامی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بوده که سالانه با تایید این سازمان و ابلاغ ادارات کل ورزش و جوانان اعلام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ایجاد شرایط مناسب برای بهره‌مندی آحاد مردم از اماکن ورزشی، گفت: از زمان تصدی دکتر سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان و براساس دستور وی، درب‌های مجموعه‌های ورزشی برای مردم باز شد، از جمله استفاده رایگان عموم مردم و ورزشکاران از فضاهای مختلف مجموعه‌های ورزشی آزادی و انقلاب در طول ایام نوروز سال جاری که اقدامی کم نظیر بوده است.

مهندس عاصم یوسفی بیان داشت: تعرفه سالانه کارت عضویت مجموعه انقلاب با پارکینگ مبلغ یک میلیون و 330 هزار تومان است.

وی در پایان به تخفیف‌های عضویت در مجموعه انقلاب هم اشاره کرد و گفت: طبق دستور مقام عالی وزارت تسهیلات خاصی برای اقشار مختلف، از جمله تخفیف برای ایثارگران، جانبازان، خانواده محترم شهدا و همچنین طرح تکریم افراد ۶۵ سال به بالا، که تا ۶۰ درصد تخفیف شامل ایشان می‌شود.
بر اساس این گزارش، اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت و شرایط صدور کارت عضویت مجموعه و همچنین تخفیف‌های متعلقه به متقاضیان از اقشار مختلف، در بخش پذیرش پایگاه خبری مجموعه ورزشی انقلاب، در اختیار همگان قرار داده شده است.
اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت و شرایط صدور کارت عضویت مجموعه و همچنین تخفیف‌های متعلقه به متقاضیان از اقشار مختلف، در بخش پذیرش پایگاه خبری مجموعه ورزشی انقلاب، در اختیار همگان قرار داده شده است.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد