دیدار نوروزی محمد لاله مدیر مجموعه با پرسنل

مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب به میمنت و مبارکی اعیاد شعبانیه با پرسنل خود در این روزهای خجسته و فرخنده دیدار نوروزی نمود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ، مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب به میمنت و مبارکی اعیاد شعبانیه با پرسنل مجموعه در این روزهای خجسته و فرخنده دیدار نوروزی نمود.

" محمد لاله " مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب با تبریک مجدد سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) یادآور حماسه آفرینی پاسداران اسلام، میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) تجدید خاطره رشادت های جانبازان عزیز و ولادت حضرت زین العابدین امام سجاد(ع) یادآور دعاهای مردان نیک خدا در فراق معبود یکتا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه پاسداران و جانبازان و تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا، اعیاد خجسته و روز پاسدار و جانباز را به پاسداران جان بر کف و جانبازان فداکار تبریک گفته و از خداوند بزرگ دوام عزت اسلام و مسلمین را زیر سایه مهر و محبت اهل بیت (ع) مسئلت نمود.

گفتنی است مدیر مجموعه با حضور در محل کار تک تک کارکنان مجموعه ازحال ایشان جویا شده سال نو را تبریک گفته آرزوی پیروزی و موفقیت و سلامتی نمود و کلیه واحدها اعم از اداری ، مالی ، فنی مهندسی ، حراست ، پذیرش ، ورزشی و ... شخصا" بازدید و کم و کاستی ها و مشکلات کارکنان را از لحاظ کمبود فضا و دفاتر اداری جویا شده ، خواهان پیگیری امور مطروحه در اسرع وقت از معاونین و مدیران مربوطه گردید.




گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد