برگزاری آیین هفته درختکاری با حضور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور

همزمان با هفته منابع طبیعی و درختکاری، صبح امروز دوشنبه ۱۵ اسفند در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، تعدادی نهال در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی؛ در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت هفته طبیعت و درختکاری و در راستای حفظ محیط زیست صورت گرفت، با حضور مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه، به صورت نمادین تعداد 28 اصله نهال، جنب خوابگاه نصرت مجموعه ورزشی انقلاب غرس شد.

همچنین ۲۲ اصله نهال نیز جنب دفتر مدیرعامل شرکت توسعه و در مجموع ۲۰۰ اصله نهال در سطح مجموعه ورزشی انقلاب کاشته شد. گفتنی است تا پایان هفته درختکاری نیز ۵۰۰ اصله نهال دیگر در این مجموعه غرس خواهد شد.

مهیار عسگریان، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، در حاشیه این مراسم با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ارزشمند درختکاری به اهمیت این فرهنگ پسندیده در حفظ سلامت محیط زیست و زمینه سازی برای بهره مندی آیندگان از این نعمات الهی اشاره کرد و بیان داشت: با تلاش و همکاری عزیزان زحمتکش در حوزه فضای سبز، تمام همت خویش را برای حفظ و نگهداری درختان گرانقدر در مجموعه های تابعه ی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به کار خواهیم بست تا شاهد تدوام بهره گیری همگان از برکات وجود درختان باشیم.

شایان ذکر است حمید رضا رحیمی و حمید رضا دیبایی معاونین و جمعی از مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز در این مراسم حضور داشتند.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد