برگزاری لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه های ایران

پایان مرحله مقدماتی گروه A لیگ برترهاکی بانوان باشگاههای ایران /تهران اول- گلستان دوم

مرحله مقدماتی جدول گروه A یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاههای کشور با مشخص شدن چهره ۴ تیم صعودکننده دیگر مرحله نهایی، به ایستگاه پایانی خود رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هاکی ، درجدول A این رقابتها که همزمان باگرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن سرپوشیده مجددار شهر بهنمیر ادامه داشت، روز یکشنبه 20 بهمن ماه دردور هفتم و پایانی، تیم تهران با مربیگری عاطفه رحیم بخش در یک دیدار نزدیک یک برصفر خراسان رضوی با مربیگری الهه تیموری را از پیش روی خود برداشت و با کسب 5 پیروزی و یک تساوی و تفاضل گل بهتر اول شد. گلستان با مربیگری مینا باقری با نتیجه 6بریک کرمان را شکست داد و با 5 پیروزی و یک تساوی و تفاضل گل کمتر به عنوان دومی این گروه رسید.

ایلام با مربیگری شهناز قبادی 10بریک شهیدمهدی زاده بهنمیر مازندران را مغلوب کرد و راهی مرحله بعد شد و در اخرین دیدار آذربایجان غربی بانتیجه 5بر3 برابر تیم روستایی عشایری همدان تن به شکست داد. الهام دایی از گلستان با به ثمر رساندن ۲۶ گل بهترین گلزن این مرحله شد.

بدین ترتیب تیمهای تهران- گلستان- خراسان رضوی و ایلام به مرحله نهایی یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاههای کشور که اسفندماه برگزار می شود، راه یافتند. گفتنی است پیش از این از رقابتهای گروه B بازیها در استان مرکزی تیمهای همدان- آذربایجان شرقی- گیلان و مرکزی مجوز حضور در مرحله پایانی لیگ برتر بانوان را بدست آوردند.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد