🟠دکتر سجادی کفش دوران قهرمانی خود را به بانک اهدا‌ لوازم ورزشی اهدا کرد

دونده ای که کفش خود را بخششید

🔸وزیر ورزش و‌جوانان در حاشیه پیاده روی همگانی به مناسب هفته تربیت بدنی و ورزش که در جاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، ضمن بازدید از غرفه بانک اهدا لوازم ورزشی، بخشی از لوازم ورزشی دوران قهرمانی خود را به این سازمان مردم نهاد به منظور انجام امور عاالمنفعه و خیریه اهدا کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید حمید سجادی صبح امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در حاشیه پیاده روی در جاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب ، ضمن بازدید از غرفه بانک اهدا لوازم ورزشی، بخشی از لوازم ورزشی خود از جمله کفش ورزشی خود را اهدا کرد.
🔸غرفه بانک اهدا لوازم ورزشی به همت دبیرخانه غیردولتی ترویج کار داوطلبانه و ستاد خیرین ورزشیار و مجموعه ورزشی انقلاب راه اندازی شده است.
🔸در همین راستا وزیر ورزش وجوانان با پیشنهاد این انجمن برای اهدا وحراج لباس وکفش ورزشی دوران قهرمانی با هدف صرف هزینه آن برای ورزشکاران مناطق محروم موافقت کرد.
دکتر سجادی با مثبت ارزیابی کردن این اقدام خیرخواهانه که توسط سازمان مردم نهاد بنیان گذاشته شده ، خواستار تداوم چنین اقداماتی از سوی تشکل های ورزشی شد. وی نقش مشارکت مردمی در توسعه ورزش را مهم خواند و گفت: با فرهنگسازی و هم افزایی سازمانهای مردم نهاد ورزشی و جذب کمک های خیرین میتوان ساخت ،توسعه و تجهیز اماکن ورزشی را به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار شتاب بخشید.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد