برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور

مراسم تکریم و معارفه سرپرست سابق و مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صبح امروز شنبه ٢٨ بهمن ۱۴۰۲ مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت توسعه با حضور برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان و محسن مزجی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان و معرفی حسین طلا به عنوان مدیرعامل و تکریم مهیار عسکریان سرپرست سابق این شرکت برگزار شد.

در این مراسم حکم مدیرعامل جدید که از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان صادر شده است توسط برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به حسین طلا ابلاغ شد.

همچنین در این مراسم ضمن اهدای لوح تقدیر به مهیار عسکریان برای خدمات ارزشمند ۱۴ ماهه وی به عنوان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از تلاش و مدیریت او طی این مدت تجلیل و تقدیر شد

گفتنی است در این مراسم اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و برخی از مدیران وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است مهیار عسکریان که در پایان آذر ماه سال ۱۴۰۱ عهده دار سرپرستی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور شده بود، هفته گذشته پس از حدود ۱۴ ماه، به حضور خود در این شرکت پایان داده و روز چهارشنبه ٢۵ بهمن ۱۴۰۲ طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان و بر اساس مصوبه هیئت مدیره شرکت توسعه، حسین طلا به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور منصوب شد.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد