بازدید معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه از مجموعه ورزشی شهید شیرودی
به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب به نقل از شهید شیرودی ؛ فتح اللهی معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور امروز شنبه 14 مهرماه 97 ، ابتدا جلسه ای دردفتر کابلی سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار نموده و درباره موضوعات متعددی بحث و گفتگو نمودند.

در این جلسه فتح اللهی ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته و همچینن درباره موضوعاتی که قرار است از اماکن آنها بازدید بعمل آید توضیحات و دستورات لازم را ارائه کردند .

در ادامه وی به اتفاق مدیران ستادی معاون مشارکتهای و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و سرپرست و معانین و مسئولان ستادی مجموعه ضمن بازدید از بخش های مختلف مجموعه شهید شیرودی در جریان آخرین وضعیت آن ، اماکن تحت اختیار و طرح های در حال اجرای آن قرار گرفت.

وی در ابتدا از استخر شهید نوفلاح (شامل رختکن ها – استخر – سونای خشک - بخار و جکوزی و دیگر امکانات ) ، سالن بدمینتون و از رختکن های مربوطه – سرویسهای حمام و بهداشتی ، زمینهای تنیس خاکی و همچنین از استخر روباز قهرمانی(شامل رختکن ها – استخر – سونای خشک - بخار و جکوزی و دیگر امکانات) بازدید بعمل آورد.

در ادامه این بازدید معاون مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از مجموعه ورزشی شهید کبکانیان واقع در روبروی مجموعه ورزشی شهید شیرودی نیز بازدید بعمل آورد و از بخشهای مختلف آن شامل : سالن تیراندازی – وزنه برداری – بوکس – رزمی – تکواندو – جودو و سالن کاراته نیز بازدید بعمل آورد.

طی این بازدید، کابلی سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی توضیحات جامعی را در خصوص اماکن مجموعه خدمت ایشان ارائه و در ادامه فتح اللهی نیز دستورات لازم را جهت تکمیل فرآیندهای در حال اجراء و همچنین طرح های پیشنهادی مطروحه در این مجموعه اعلام نمودند.

گفتنی است در این بازدید ،آقایان مسعود عبدالی مدیرامور قرارها، تاجبخش مسئول اجرایی معاونت مشارکتها ، فدایی مدیر تجهیز و امور تولیدی و تجارت ، هاشمی مدیر امور اقتصادی و جذب مشارکتها ، باقری معاون پشتیبانی ، آذرخوش معاون ورزشی ، تقی زاده مسئول حراست و رضایی مسئول فنی مجموعه ورزشی شهید شیرودی نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است بازدید به مدت سه ساعت و نیم ساعت به طول انجامید.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد