برگزاری جلسه هماهنگی ورک شاپ آموزشی تفریحی

جلسه هماهنگی کارگاه آموزشی تفریحی در دفتر معاونت ورزشی تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ، چهارشنبه مورخ 98/07/24 جلسه هماهنگی برگزاری کارگاه آموزشی تفریحی شرکت تبلیغاتی ایماروش در دفتر معاونت ورزشی با حضور پرویزی معاونت ورزشی ، هاشمی مسئول حراست ، مسعودی مسئول روابط عمومی و اموربین الملل ، دادرس رئیس اداره بهره برداری ، رحمانی نماینده امور مالی ، ایمانی نماینده شرکت تبلیغاتی ایماروش وبرگزار کننده کارگاه یکساعت به طول انجامید.

کارگاه در روز پنجشنبه مورخ 98/07/25 به مدت 4 ساعت از ساعت 16 الی 18 در سالن شماره 3 در بخش فانکشنال توسط خانم سپیده توکلی و آقای روغنی ، و از ساعت 18 الی 20 در ابتدای جاده تندرستی در بخش تفریحی شامل حرکات تمرینی واجرای مسابقه پرش ارتفاع صرفا مختص آقایان داوطلب از اعضا انجام خواهد شد و به برندگان جوایزی اهدا می گردد.

تعداد مدعوین 100 نفر پیش بینی می گردد و مراسم با پذیرایی از میهمانان خاتمه می یابد.

هماهنگی لازم جهت خرید بلیط ورودی میهمانان و ورزشکاران با نماینده امور مالی انجام و در روز کارگاه توسط عوامل برگزار کننده در مبادی ورودی به مدعوین ارائه می گردد.

اعلام گردید هر گونه اختلاط بانوان و آقایان در سالن و در مسیر جاده ممنوع وانجام هرگونه حرکات تمرینی توسط آقایان و بانوان با پوشش مناسب و با رعایت شئونات اسلامی بوده و مسئولیت آن به عهده برگزار کننده می باشد. همچنین هماهنگی های لازم جهت نصب بنر، استند و فیلمبرداری با روابط عمومی و حراست مجموعه انجام شد.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد