۸ الی ۱۱ خرداد در محل نمایشگاه بین المللی تهران/

حضور شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با حضور شرکت های داخلی و خارجی از امروز سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، در این دوره از نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز به معرفی فرصت های سرمایه گذاری در مجموعه های ورزشی تابعه و توانمندی ها و خدمات پیرامون احداث اماکن ورزشی می پردازد.

در این نمایشگاه، جدیدترین دستاوردها و فناوری های روز دنیا در حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی به نمایش گذاشته می شود. همچنین بازدیدکنندگان می توانند در غرفه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور علاوه بر سرمایه گذاری های ورزشی با خدمات دیگر این شرکت از جمله ساخت اماکن ورزشی، تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی، مدیریت و بهره برداری از اماکن ورزشی، مشاوره و طراحی اماکن ورزشی آشنا شوند.

حضور در این نمایشگاه فرصتی عالی برای ورزشکاران و مربیان ورزشی، مدیران و کارکنان اماکن ورزشی، سرمایه گذاران و فعالان حوزه ورزش و همچنین سایر علاقه مندان به این حوزه خواهد بود تا با آخرین دستاوردها و فناوری های روز دنیا در این زمینه آشنا شوند.

گفتنی است نمایشگاه فوق تا جمعه هفته جاری ادامه خواه یافت.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد