دکتر سلطانی فر:

با افتتاح پروژه های جدید سرانه ورزشی شهرستان پارس آباد بیشتر از میانگین کل کشور شد.

وزیر ورزش و جوانان در آخرین مرحله از سفر خود به استان اردبیل چندین مجموعه ورزشی در شهرستان پارس آباد را افتتاح کرد و کلنگ چند پروژه دیگر را به زمین زد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر پیش از ظهر امروز خوابگاه ورزشی فجر، سالن ووشو، سالن تنیس روی میز ارس و سالن جانبازان و معلولین در مجموعه ورزشی شهید علایی شهرستان پارس آباد را افتتاح و از روند پیشرفت تالار مدرن وزنه برداری این مجموعه بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان سپس ضمن بازدید از زمین فوتبال چمن طبیعی پارس آباد کلنگ سالن ورزشی سه هزار نفری این شهرستان را به زمین زد و پس از حضور در آیین گشایش پروژه های ورزشی شهرستان پارس آباد که با حضور مسئولین استانی و نماینده پارس آباد برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: از این شهرستان قهرمانان ورزشی زیادی به کشور معرفی شده است.

دکتر سلطانی فر افزود: خوشبختانه زمین چمن طبیعی فوتبال که حدود دو میلیارد تومان هزینه داشته است امروز تکمیل و به بهره برداری رسید. خوشبختانه از روند ساخت سالن زیبای وزنه برداری هم بازدید کردم که تکمیل آن می تواند باعث شناسایی بیشتر استعدادهای این منطقه شود. همچنین امیدواریم سالن ورزشی سه هزار نفره این شهرستان هم طی دو الی سه سال آینده به بهره برداری برسد که با افتتاح این چند پروژه سرانه فضاهای ورزشی شهرستان پارس آباد از میانگین کل کشور بیشتر خواهد شد.

دکتر سلطانی فر تاکید کرد: امیداوریم با بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات جدید همانطور که در گذشته خبرهای خوبی را از ورزش این منطقه شنیدیم در آینده هم خبرهای بهاری داشته باشیم. چند تن از قهرمانان و ورزشکاران این استان در همین سن هم رکوردهای خوبی در رشته خود دارند که با استمرار در آینده بسیار بیشتر لز آنها خواهیم شنید.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: طبق مصوبه دولت دستگاه های اجرایی موظف هستند متناسب با نیازهای خود از قهرمانان ورزشی استفاده و آنها را استخدام کنند. در پارس آباد هم به مرور قهرمانان ورزشی را به دستگاه های مختلف معرفی می کنیم تا این روال مثل سایر جاهای کشور انجام شود.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد