گردهمایی نیروهای حراست و انتظامات مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

گردهمایی کارکنان حراست و انتظامات با حضور نقی پور سرپرست حراست شرکت توسعه و هاشمی مسئول حراست مجموعه ورزشی انقلاب در سالن کنفرانس نصرت برگزارشد

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ، امروز چهارشنبه بیست و سوم بهمن ماه نشست صمیمانه ای با حضور نقی پور سرپرست اداره حراست شرکت توسعه و هاشمی مسئول حراست و دیگر مدیران و مسئولان حفاظت فیزیکی و پرسنلی و حراست بانوان و پرسنل انتظامات مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب در سالن کنفرنس نصرت برگزار گردید.

در این گردهمایی که به منظور انجام هماهنگی های لازم با نیروهای انتظامات صورت پذیرفت ، نقی پور سرپرست اداره حراست شرکت توسعه ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای شبانه روزی این بزرگواران در حفظ و حراست و ایجاد امنیت و آرامش در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب گفت : حراست در اصل به معنای پاسداری و مراقبت کردن است . وظیفه اصلی حراست، حفاظت از سازمان و پرسنل در برابر تهدیدات درونی و بیرونی است. حفظ سلامت نیروی انسانی و شناسایی عوامل مخرب از دیگر مسئولیت‌ها‌ی واحد حراست در سازمان‌ها و شرکت‌ها‌ی مختلف است. نیروهای واحد حراست با پیش‌بینی و اطلاع‌ رسانی به موقع، نوع تخلف‌ها و جرایمی را که ممکن است در آن سازمان به وقوع بپیوندد مشخص می‌کنند.

وی افزود : روحیه حفاظت و نگه داری ، از مهم‌ترین ویژگی شخصیتی افراد حراستی و مسئولان موفق حراست در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف می باشد. آنچه که یک مسئول حراست را در عین امانت داری از دیگران جدا می‌کند، توانایی ارائه راه کارهای مختلف برای حل مسائل و مدیریت بحران است. این موضوع نیازمند ارتباط اجتماعی خوب مسئولان حراست با بدنه داخلی آن سازمان و گستره ارتباطات اجتماعی اوست. به همین دلیل آشنایی با وظایف عمومی و اصلی مسئول انتظامات، نگهبان و حراست و در مرحله ی بعد، مهارتهای تشریفاتی می تواند نگرش بسیار خوبی در ذهن ارباب رجوع یا مشتریان و پرسنل داخلی در رابطه با کل سازمان یا شرکت بوجود آورد. لذا با توجه به اهمیت شغل حراست و انتظامات در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب که روزانه با اعضاء و استفاده کنندگان و مراجعین بسیاری برخوردارند ، تکریم ارباب رجوع اگرچه مستلزم صبر و برخورداری و آشنایی با اصول تشریفات ، خوشرویی و تحمل بالا در رویارویی با موضوعات خاص و بعضا غیر مترقبه می باشد ، لیکن کلیه نیروهای زحمتکش و شریف حراست و انتظامات مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب و شرکت توسعه از این قاعده مستثنی نبوده ، وظایف محوله را به نحو احسن به انجام می رسانند.

شایان ذکر است وی در پایان با اهدای لوحی از زحمات مدیران ، مسئولین و نیروهای حراست و انتظامات تقدیر و تشکر به عمل آورد.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد