بررسی وضعیت سالن شهید افراسیابی و مجموعه شهید شیرودی با حضور معاون مشارکت های مردمی

معاون مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از مجموعه ورزشی شهید شیرودی و سالن شهید افراسیابی بازدید و در جریان مسائل مربوطه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید شیرودی، صبح دوشنبه 29 بهمن ماه 1397 جلسه ای با حضور دکتر حسینی معاون مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان در دفتر توفیق کابلی مدیر مجموعه و جمعی از معاونین و مسئولین ستادی مجموعه رأس ساعت 8 صبح برگزار گردید.

در ابتدا نشست معاون مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در مجموعه در خصوص دستورات مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه موضوعات مربوطه را مطرح و مواردی را تأکید نمودند.

در این جلسه طرفین پس از بررسی و ارائه گزارشات و بحث و تبادل نظر از سالن شهید افراسیابی بازدید و طباطبایی توضیحات جامعی را در خصوص نقشه ها ، جانمایی و اقداماتی که در نظر دارد در این سالن انجام دهد به حاضران ارائه نمود.

در ادامه کابلی در خصوص مباحث فنی و همچنین نقشه های سالن از حسینی درخواست نمود تا کارشناسان واحد معاونت فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در خصوص موارد فنی مطروحه از محل بازدید نقطه نظرات خود را جهت ادامه راه ارائه نمایند.





گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد